Kjønn

Vil vite det denne gangen. Med de to andre visste vi det ikke, men dette blir siste gangen og vil gjerne få kvittet meg med alt baby tøy vi ikke får brukt.. Og jeg tenker det blir lettere for storesøsknene å vite om det blir en søster eller bror.. Husker hvor skuffet jeg ble da jeg var liten og fikk den ene broren etter den andre og aldri noen søt lillesøster..:p (har 3 brødre).
 
Jeg har lyst å vente, men sambo sier at han SKAL vite, for han klarer ikke å vente. Og jeg er så nysgjerrig at jeg klarer ikke å gå rundt å ikke vite når han vet.. Og er jo ikke det samme når han vet og ikke jeg.. Så vi skal vite. Selv om det hadde vært utrolig spennende å ikke vite. Har ikke bestemt meg helt, så vi får se når UL-dagen kommer, om alt går bra så langt.
 
Vi vil veldig gjerne vite hva vi venter, men vi kommer ikke til å fortelle det til familien så for de blir det en overraskelse.
 
Jeg vet ikke jeg :) Har fått vite de 2 andre gangene. Men denne gangen lurer vi litt på å ikke vite.... Men vi har ikke bestemt oss enda ;)
 
Back
Topp