Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi vil vite! Greit å vite om vi må kjøpe alt nytt eller om vi kan bruke storesøster sine rosa klær. har blitt spådd at dette blir jente, og fødselskartet sier også jente. I tillegg er hun laget to dager før eggløsning så det tyder vel på jente også Men kjenner at det betyr lite hva det blir bare det blir en baby.
Sist tenkte vi at vi ville vite det som de såg det på ord UL. Men det gjorde de ikke. Så vi ventet i spenning. Suns det var veldig spennende under fødsel selv, og få se at vi fikk ei lita jente. Og alle var så spent om vi hadde født og HVA vi fikk
Jeg vil ikke vite på forhånd, syns det er gøy å vente og se og lure på hva det blir Men skjønner at det kan være greit å vite ja, særlig i forhold til innkjøp av ting og sånn. For meg er det det samme hva det blir, vi har jo ingen fra før. Sambo sier og at det er det samme, men vet at han ønsker seg gutt da... Kanskje det hadde vært greit å vite for hans del, da er det kanskje lettere å knytte seg til babyen før fødsel..?
Vi vil vite....greit å vite om man må kjøpe inn nye klær eller kan arve fra storebror,siden jeg fødte i nov sist så er det ikke manko på små vinterklær
Er enig med alle her som syntes også det er greit å vite ang arvetøy eller ikke osv...
Hadde mannen villet vite så hadde jeg nok ikke klart å vente...
Men samtidig blir det jo mye mer spennende på fødestua da
Om vi er så heldige at det klaffer hele veien denne gangen så tror jeg at jeg vil vente til fødselen. Ønsker meg bare et friskt barn.. Med de 2 vi har fra før så fikk vi vite kjønnet på UL.
Vi ville vite det sist, og det ønsker vi denne gangen også
Jeg er veldig nysgjerrig, og liker best å være forberedt på ting.
Men hva det blir er akkurat det samme, vil bare vite, så kan vi konsentrere oss om å finne bare navn til det ene kjønn.