Kjønn?

Lykkerus

Lykke <3
Noen som har prøvd ring over magen? Runding = jente. Sidelengs =gutt. Den testen har stemt på alle eg har testa d på :)

Hadde kanskje vert gøy å ta testen å se kor mange d stemmer med? :)

Eg får jente :) så da gjenstår d å se om d stemmer :-)

Ble sirkel her :) Det kinesiske fødselskartet sier gutt :)

Sirkel:) kinesisk fødselkart sier jente.
så blir spennende og se:)

Her går den i sirkel... For noen år siden tok ei venninne ringen over håndleddet mitt, og den viste gutt gutt jente :) kinesiske kartet viser gutt... Sander skulle vært jente ifølge den :p

Ditta kinesiske kartet har aldrig stemt på meg iallefall :) men på handledde viste d: gutt,jente,gutt, jente... stemmer hittil ;)

Kinesisk Kart sier jente, men ring sier gutt:p vet ikke helt hva jeg skal tru, mere trua på storesøster som har intuisjon på gutt:p aner ikke hva jeg skal tru:) gleder meg til jeg får vite det:)

Ring testen over håndleddet sa jente på 1 forsøk, så det stemmer jo for Emilie er helt 100% sikkert ei jente :P Og så tok jeg den igjen og da viste den gutt. Den sa oxo gutt på magen :P men når alt var motsatt med emilie og sa gutt på alt jeg prøvde :P Så stoler jeg bare på ul jeg :)

Kinesisk fødselskart sier jente. Ring sier gutt. Magefølelsen begynner å tro gutt:-)

kinesiske fødsel kart og ringtesten sier jente, symptomer på jente, blandet magefølelse :) klare mesten kje å venta te ul :p

Her går den frem og tilbake og i sirkel. vet ikke helt hva det vil si jeg da. men kinesisk fødekart sier jente,magefølelsen sier å jente så en får se på oul hva de sier der :-P

Både ringtesten og det kinesiske fødselskartet sier gutt.

(oooog hvis jeg tolka det riktig (måtte gooogle hva ringtest var for noe) så indikerte den flerlinger.. for ringen stoppet å pendle for så å begynne å gå i ring med engang omtrent.. ikke ett sekund pause engang *dåne litt* )

Back
Topp