Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her går den i sirkel... For noen år siden tok ei venninne ringen over håndleddet mitt, og den viste gutt gutt jente kinesiske kartet viser gutt... Sander skulle vært jente ifølge den
Kinesisk Kart sier jente, men ring sier gutt vet ikke helt hva jeg skal tru, mere trua på storesøster som har intuisjon på gutt aner ikke hva jeg skal tru gleder meg til jeg får vite det
Ring testen over håndleddet sa jente på 1 forsøk, så det stemmer jo for Emilie er helt 100% sikkert ei jente Og så tok jeg den igjen og da viste den gutt. Den sa oxo gutt på magen men når alt var motsatt med emilie og sa gutt på alt jeg prøvde Så stoler jeg bare på ul jeg
Ring viser gutt, kinesisk fødselskart viser jente, symptomer viser gutt. Har jente fra før og symptomene er anderledes denne gang. Hadde vært spennende med gutt da
Her går den frem og tilbake og i sirkel. vet ikke helt hva det vil si jeg da. men kinesisk fødekart sier jente,magefølelsen sier å jente så en får se på oul hva de sier der
Både ringtesten og det kinesiske fødselskartet sier gutt.
(oooog hvis jeg tolka det riktig (måtte gooogle hva ringtest var for noe) så indikerte den flerlinger.. for ringen stoppet å pendle for så å begynne å gå i ring med engang omtrent.. ikke ett sekund pause engang *dåne litt* )