kjønn

krølltoppa

Elsker forumet
Er det noen som veit hvilke kjønn babyen er? Dere som har vært på ultralyd rundt uke 12.

Jeg skal på ultralyd på onsdag og jeg håper vi får sett om det er en gutt eller jente :)
Jeg har 2 gutter fra før, så regner med d er en gutt til emoticon

Det var veldig tydelig da j var gravid sist, på ul i uke 12. Da så vi rett på tissefanten :)))

Skal på UL på tirsdag håper også å få vite kjønnet.
Har tre gutter fra før slik at jeg må vel regne med en gutt til :) 
Men må si at jeg vil gjerne få jente, blir vel ikke flere barn for meg slik at dette er siste sjans å få prøve å bli jente mor.

Var på ul i ukr tolv...hun zoomet inn på bekkenpartiet men sa ingenting.. Men jeg så ihvertfall ingenting... Venter i spenning til uke 19...

Jeg fikk beskjed om "ei hoven jente" på UL i uke 11+5 ;)
Men JM var absolutt ikke sikker. Hun hadde tatt mye feil så tidlig, så vi venter til ordinær UL med å si kjønn, hvis vi får sett det da :)

h*n var i alle fall veldig villig til å vise seg frem på UL nå, så håper vi er like heldige neste gang!
Fikk sett i 3D også, så sånnsett så ble det et godt bilde. Så i alle fall ikke noe klar gutt ;)

Gynekologen sa hva hun trodde hun så da jeg var 13+4, men var absolutt ikke sikker, så jeg har tatt det med en klype salt. Om 2 uker får vi vite, så fremst lille ikke er veldig sjenert:-)

Jeg var på ultralyd da jeg var 9+2... selvfølgelig ikke lett å se noe da..men har fryktelig lyst å ta en ultralydtime til for å se (at alt er bra) og kjønnet!!! Er 12 uker imorgen... men redd det er dumt å ta så mye ultralyd.... tatt det 2 ganger før allerede....men klarer jo ikke vente helt til den ordinære!!! :/

vi skal 7 september, da er jeg 18+1. det blir første UL. så vil jeg på 3D i uke 30 ca, det var jeg sisst. det var da vi fikk vite kjønnet, det kunne de ikke se på den ordinære UL

Back
Topp