Kjønn :)

marihewn

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Jeg har ikke noe formening om hva som skjuler seg i magen, men i det siste har jeg drømt mye om jente, å tenker mye i jente "banen" når jeg planlegger oppussing av barnerom osv:) Blant annet så har jentenavnet blitt bestemt, MEN det er jo ikke sikkert at det er en jente i magen min:) hehe

Flere som har d slikt?
Og har denne magefølelsen stemt hos dere?

Sist var alle sikre på at vi ventet gutt, det stemte! Det kunne liksom ikke være noe annet enn gutt.
Nå har jeg (og mange andre) jentefølelse, noe jeg syns er rart for før jeg ble gravid så jeg for meg en gutt til. Tenker mest på guttenavn, men det tror jeg er fordi jeg syns det er vanskeligst å finne et perfekt guttenavn, igjen...

Jeg tok feil sist gang,jeg trodde det var jente.. Alt jeg så og drømte om var rosa og jeg hater rosa!! ;) Men ut kom verdens fineste gutt :)

Denne sier magefølelsen gutt,men legen sider jente... Pøh! Denne gangen drømmer jeg ikke om noe,har ingen verdens plager og føler meg egentlig veldig lite gravid.. Akkurat som forrige gang. Så jeg vet rett og slett ikke!! :S

Sist hadde jeg veldig guttefølelse hele veien, og den stemte!
Denne gangen var jeg også bombesikker på gutt i starten, men etter at jeg har vært så dårlig nå, så kommer håpet om en liten jente. Mange "spår" meg en jente denne gangen, så blir spenennde å se :)

Har ingen magefølelse enda. Sist drømte jeg at det blei gutt og det stemte....:)

Sist hadde både jeg og mannen og de aller fleste rundt oss veldig guttefølelse, og ble nærmest sjokkert da det kom ut en jente! 

Denne gangen har jeg nok en gang guttefølelse, men tok jo grundig feil sist så vi får se hva fremtiden bringer. Kjønn er spennende, men vil nok ikke vite kjønnet før fødselen (som sist).

Jeg har guttefølelese, og det sa de på ul i uke 11 + ? at de så også! :))

Tippet gutt sist og fikk rett.Denne gang har jeg også  en guttefølelse,selv om far i huset er hellig overbevist om at denne gangen blir det en jente ut fra formen (og humøret..kremt) min.Blir spennende å se når ungen kommer ut, for planen er foreløpig å ikke få vite kjønnet på ordinær ul. ;)

Sist hadde jeg veldig jentefølelse, og var kjempe overraska da det kom ut en gutt.
Denne gangen har jeg vært mye mer dårlig, men reagert på mindre i forhold til mat jeg klarer og ikke. Så jeg holder en bitteliten knapp på jente denne gangen, men skal ikke overraske meg om det kommer en gutt denne gangen også.

Jeg hadde veldig guttemage sist da, så vi får se om magen blir lik eller forskjellig denne gangen.

Har ingen feeling på hva det kommer til å bli. Men jeg er i mye bedre form nå enn hva jeg var sist.
Gubben sa sist at det ble jente, og det ble det. Jeg og svigerinna mi trodde det ble gutt :P
Men denne gangen tror jeg kanskje at jeg vil vite det. =) Greit å forberede seg, slik at det er muligheter for å arve eller låne klær =)

Er det ikke noen tegn som stemmer også på det med kjønn?
vet at der finnes "gamle kjærring råd " på det, men er det ikke noen som stemmer også?
Liksom noen som så og si er sikkre ?

Back
Topp