Kjønn?

Natha90

Forelsket i forumet
Kor mange vil vite kjønnet på lille i magen? :)

Æ vil ikke vite denna gangen, vil vente å se når lille blir født å få en overaskelse :D 

Jeg vil vite :) 
Jeg syntes det høres spennende ut å ikke vite, samt spennende med folk som ikke forteller om graviditeten før de har vært på ordinær ul, men det er ikke noe jeg kunne gjennomført selv hehe å vite kjønn hjelper meg å knytte bånd med den lille allerede mens den er i magen, kallenavnene jeg hadde på datteren min da hun var i magen har hun enda <3 
Samt, jeg er veldig opptatt av alt rundt, farger på alt som skal kjøpes, jeg syntes bare nøytrale klær høres kjempe kjedelig ut  :P 
Men det er meg... 
Jeg er hun som alltid sender datteren pent kledd i barnehagen med enten hårbånd, strikk i hårtustene, en liten hårspenne eller noe, streber alltid etter "perfekt mamma" målet emoticon

Rugekasse skrev:
Jeg syntes det høres spennende ut å ikke vite, samt spennende med folk som ikke forteller om graviditeten før de har vært på ordinær ul, men det er ikke noe jeg kunne gjennomført selv hehe å vite kjønn hjelper meg å knytte bånd med den lille allerede mens den er i magen, kallenavnene jeg hadde på datteren min da hun var i magen har hun enda <3 
Samt, jeg er veldig opptatt av alt rundt, farger på alt som skal kjøpes, jeg syntes bare nøytrale klær høres kjempe kjedelig ut  :P 
Men det er meg... 
Jeg er hun som alltid sender datteren pent kledd i barnehagen med enten hårbånd, strikk i hårtustene, en liten hårspenne eller noe, streber alltid etter "perfekt mamma" målet emoticon

Jeg vil vite !! Selv om jeg innbilte meg sist sv.skap at jeg fint kunne vente. :P Klarte ikke å se det på ordinær ul sist, da var jeg så kjepphøy og sa at det ble jo en morsom overraskelse.:P Dagen etter fikk jeg time til 3d ul - kun for å finne ut av kjønnet, haha.

Samme som Rugekassa over her - både jeg og mannen har satt pris på å kunne snakke til han/hun i magen med navnet deres, også er det jo gøy å shoppe inn litt rosa / blått da. ;)

Vi har lyst til å vite kjønnet, men har bestemt oss for at familie og venner må vente til fødselen for å få vite det

Rugekasse skrev:
Men det er meg... 

Du e nok en perfekt mamma for dattra di :D
Med guttn min fikk vi vite kjønnet, men brukte ikke navne hannes før han va født, bare kallenvn som han enda har <3
Så med den her vil ikke æ vite, men BF vil :p Så han skal få vite, men æ vil ikke vite :p
Har SÅ masse nøytrale klær fra lillegutt va liten så det tenke æ ikke på å blir det gutt så har vi alle klærn uansett :)

Like litt overasskelse :D

Med nr 1 visste vi ikke kjønnet, nr 2 ville jeg vite kjønnet, men ikke samboer. Så bare meg som visste det. nr 3 skal vi begge vite det. Og skal på 3D denne gangen også

Har ikke helt bestemt oss.
Men kjenner jeg oss rett vil vi nok vite hva det er ja :D

vil vite kjønnet:)

Vi ønsker å få vite det, hvis det lar seg gjøre :) Men skal holde det hemmelig for familie og venner! Følte det var litt kjedelig sist gang når alle viste hva vi skulle ha, har lyst til at folk skal være spente på hva vi får denne gangen!

Vil vite:-)

Vil vite:)!

Back
Topp