kjønn

lykkebo

Forelsket i forumet
Skal du/dere vite kjønne?
Klarer ikke å la hver jeg iallfall. Kripler allerede nå jeg. Har blitt spådd en jente og mage følelsen sier en jente, men er selvfølgelig kjempe glad om det blir en guttemoticon

lykkebo skrev:
Skal du/dere vite kjønne?
Klarer ikke å la hver jeg iallfall. Kripler allerede nå jeg. Har blitt spådd en jente og mage følelsen sier en jente, men er selvfølgelig kjempe glad om det blir en guttemoticon

Hadde veldig lyst vite kjønnet.. Men har blitt mer lunken, er jo samme hva det er! Men har ikke bestemt oss enda! :)
Føler på meg og tror d blir en gutt, i følge ringtesten skal det bli en gutt..
Har ikke vært plaget med den sterke kvalmen/oppkast så langt! :) Så jeg krysser fingrene for att jeg slipper unda..:)

hehe, vi har heller ikke bestemt oss. men det er jo ennå god tid til å tenke på saken.
håper det kommer noen gode argumenter for og imot denne tråden!!

jg vil vite av den enkle grunnen om jeg skal kjøpe blått eller rosa emoticon

Vi vil vite kjønnet ;)

Er ikke helt sikker på om jeg vil vite det denne gangen. Tenk så spennende og ha ennå en ting å glede seg til til fødselen :) men på en annen side er jeg utrolig nysgjerrig hehe :p kan jo hende jeg vil vite det, men holde det hemmelig for alle andre ;)

Vi vil vite kjønnet. Ikke fordi det er så nøye hva det blir, men rett og slett fordi vi ikke greier å vente!

Jeg vil vite...
Men har ei venninne som ikke ville vite, og de sa det var en helt fantastisk opplevelse.
JM hadde løftet ungen opp slik at foreldrene fikk se kjønnet før jm gjorde..

De har et barn fra før der de visste...
Jeg er for nysgjerrig av meg

Neida, vi ta det som kommer - som en overraskelse;-D

Ja, vi vil vite!

Back
Topp