kjønn???

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
har noen følt på seg hva kjønnet blir????
 
sambo tror gutt... jeg har en følelse for to der inne:)hehe
 
vannskelig og forklare... bare en følelse jeg har,om du skjønner... føler magen har begynt å vokse også..
 
Halloen.....
Det er vel egentlig det samme, Bare det er friskt, Men vi håper litt på ei Jente, Og I følge at av Fødsels kalenderer, Kjærringråd, OSV, Blir det ei Jente også........ [:D]
 
Fikk ikke vite kjønnet på UL, men jeg såg jo selv på og jeg tror det blir en jente.. [:)] Det kinesiske fødselskartet sier at jeg skal ha en gutt, men tror ikke så mye på det..
 
Jeg følte på meg at det var en liten gutt der inne allerede første dagen jeg fikk vite jeg var gravid. Og det stemte hvertfall med ul...
 
Okey, Det er såh rart for hver gang Jeg har Drømt at Jeg hadde en unge, Eller tenkt på det, Såh har det vært ei Jente.
Såh vi får se på det....... [:D]
 
Nei ikke jeg selv, men mannen min og barna mine tippet på en gutt, og ultralyden viste at det blir en gutt
 
da jeg gikk med jenta mi følte jeg fra jeg var 3 mnd på vei at jeg bar på ei jente.. selv om lege og jordmor prøvde å overbevise meg om at det var en gutt jeg bar på p.g.a hjerterytmen... men jeg fikk rett[:D]
det begynte med at jeg følte jeg bar på ei jente, men da jeg var 4 mnd på vei så begynte jeg å drømme at det var en gutt jeg bar på.. og ble bare mer og mer sikker på det.. de kunne ikke se det på Ul da jeg var 16 uker på vei.. men jeg var inne til en for en mnd tid siden, og da bekreftet gyn mine misstanker[:D]
 
Før Ul var jeg veldig sikker på at det var en jente.. Samboeren trodde (og håpet sikkert.. he he) gutt.
Og ifølge UL blir det en jente [:)] Så da legen sa det, var det liksom helt naturlig. Hadde nesten blitt kjempe overrasket hvis det hadde blitt gutt, for jeg tenkte kun at det måtte være en jente.. Sikkert bare flaks men.. [:D]
 
Jeg hadde veldig sterk følelse på at det var en liten jente. Har litt med og at jeg spyr vær dag og når jeg kom på ul fikk jeg bekrefta det. har fått det to ganger nå [:D]
 
Back
Topp