Kjønn - vil dere vite?

FrøkenHelstUte

Glad i forumet
Septemberhjertene 2018
Hei!
Vi valgte å ikke vite kjønn med første barnet, men denne gangen er vi litt mer usikre.

Hva ønsker dere?

Vite kjønn eller vente på overraskelsen?

Har fått vite med begge de 2 andre, nå vet jeg ikke. Har en av vær fra før, men er jo praktisk å vite hva som kommer. Bestemmer meg vell sikker samme dagen som OUL.

Har fått vite med begge de 2 andre, nå vet jeg ikke. Har en av vær fra før, men er jo praktisk å vite hva som kommer. Bestemmer meg vell sikker samme dagen som OUL.

Er det med det praktiske som jeg tenker på også. Kjøpte endel klær til frøkna her om dagen og vurderte veldig om jeg skulle velge bare "jentefarger" eller forsøke det mer vanskelige alternativet med nøytrale farger.. Men "alt" er jo rosa eller blått, Så ikke så enkelt.

Vi vil nok ikke vite denne gangen heller. Syns det er gøy med andre farger enn rosa/blått også[emoji4]

Vi vil nok ikke vite denne gangen heller. Syns det er gøy med andre farger enn rosa/blått også[emoji4]

Er jo ekstra spennende å ikke vite!
Men jaggu ikke enkelt å finne noe annet enn rosa og blått.. Godt de ikke trenger så mye den første tiden.

Vi vil gjerne vite :-)

Vi vil vite. Men det er også for at 3åringen skal kunne forstå litt mer, samt praktiske hensyn

Er jo ekstra spennende å ikke vite!
Men jaggu ikke enkelt å finne noe annet enn rosa og blått.. Godt de ikke trenger så mye den første tiden.

Nei det er det ikke! Strevde mye sist så har litt på lager. Heldigvis finnes det mye hvitt og grønt til de minste[emoji4] det verste er alle de små detaljene som gjør det guttete/jentete: en krone, en bil osv på et hjørne av bodyen[emoji849]

Har ikke visst det de tre andre gangene, men kjenner jeg er veldig nyskjerrig denne gangen, så det spørs om jeg greier å la vere[emoji28]

For nysgjerrig til å la være. Men så tenker jeg det er greit å vite mtp alt det praktiske. Og navn! Gubben klarer aldri å bestemme seg, så må begynne i god til hvis vi skal bli enige før ungen er konfirmant!

Vi vil gjerne vite - denne gangen også [emoji16]

Back
Topp