Kjønn ut ifra eggløsning

Anin

Elsker forumet
Himmelbarn
Altså jeg må innrømme jeg er sååå spent på kjønn..
Jeg vet med sikkerhet at jeg hadde eggløsning på en onsdag.
Og jeg vet med sikkerhet at vi hadde sex både søndagen før, og fredagen etter.
Hvis man skal gjette på noe her, hva tipper dere? selvfølgelig bare for morroskyld:-)

Det sies jo at jentesædceller overlver lenger enn gutter. Vi hadde på dagen før og dagen for pos test. Får vite om en liten mnd :laughing002

Det sies jo at jentesædceller overlver lenger enn gutter. Vi hadde på dagen før og dagen for pos test. Får vite om en liten mnd :laughing002
Hehe, ut ifra hva som sies, får dere gutt da;-) Og vi får jente? Eller? Hva er slingringsmonnet her på antall dager?:-p

Hehe, ut ifra hva som sies, får dere gutt da;-) Og vi får jente? Eller? Hva er slingringsmonnet her på antall dager?:p
Ja fra det som sies:laughing002 Tror el var 1-2 dager etter pos test. Venninna mi prøvde seg på «jenteoppskrift» men fikk gutt :laughing002 Jeg har skikkelig jentefølelse! Med frøkna hadde vi sex rett rundt el, så om det stemmer eller ikke vet jeg ikke

Ja fra det som sies:laughing002 Tror el var 1-2 dager etter pos test. Venninna mi prøvde seg på «jenteoppskrift» men fikk gutt :laughing002 Jeg har skikkelig jentefølelse! Med frøkna hadde vi sex rett rundt el, så om det stemmer eller ikke vet jeg ikke
Hehe, er nok litt tilfeldig tror jeg;-) Men er gøy å leke med tanken da:-)

Utifra det skulle min gutt vært en jente. Med 6 dager spermier ved eggløsning så er det nesten et mirakel at det gikk i det hele tatt :hilarious: vi prøvde å unngå graviditet den mnd siden jeg hadde mistet to ganger på rad. :p

Utifra det skulle min gutt vært en jente. Med 6 dager spermier ved eggløsning så er det nesten et mirakel at det gikk i det hele tatt :hilarious: vi prøvde å unngå graviditet den mnd siden jeg hadde mistet to ganger på rad. :p
Hehe så artig. Kult at det ikke stemmer da. Da er det opp til tilfeldigheter pluss pluss:-)

Vi hadde samleie en uke før eggløsning, da jeg var syk etter det, så trodde ikke vi skulle bli gravide pga det. Men myten stemmer nok her, da det antageligvis er jente :D

gøy når man har koll på eggløsning dato, og kan spekulere litt, hihi

Det kan jo være noe sant i myten selv om det ikke stemmer for alle. At det er mer sannsynlig med jente/gutt når man har sex lenge/like før eggløsning. Så om man hadde en drøss damer som visste akkurat når de hadde hatt sex, når eggløsningen var og kjønn så kan det være man ville funnet noen skjevfordelinger.

Vi hadde samleie en uke før eggløsning, da jeg var syk etter det, så trodde ikke vi skulle bli gravide pga det. Men myten stemmer nok her, da det antageligvis er jente :D

gøy når man har koll på eggløsning dato, og kan spekulere litt, hihi
Så artig;-)

Back
Topp