Kjønn ultralyd uke 14

Blomst24

Betatt av forumet
Hei.
Jeg var på tidlig ul. Trodde lille var 15+2, men den var 13+6. Helse og alt var heldigvis bra. Det er det viktigste. Men også er det hyggelig å vite kjønn også :)

Gynekologen sa hun var 80% sikker på at det er en jente. Men jeg føler at jeg må vente til oul for å være sikker.

Har noen fått vite feil kjønn før? Burde jeg stole på det spesialisten sa? Klarer ikke å se bort fra alt som er rosa, men venter litt med å kjøpe ting.

Kan bare si at jeg fikk vite riktig kjønn 13+0 og det var jente :p

Så bra at det stemte for dere begge :love017
Spiller egentlig ikke rolle, men jeg er så spent uansett. Inntil oul har det blitt sagt jente, så vi får se. Er vel ikke vits i en tul til og betale for det ? Eller ?

Skjønner du er spent, men er vel ikke sååå hast? Ikke sikkert at neste ul, uansett tidspunkt, kan si det mer sikkert heller. Kommer an på hvordan h*n ligger. Og noen er nok mer forsiktige med å garantere kjønn enn andre.

Jeg ville bre venta til OUL :) det er enda sikrere å få svar da enn om 2 uker, og det er jo "bare" 5-6 uker til OUL. :)

Her var jordmor helt sikker på jente da jeg var på UL i uke 13 og det stemte :)

Skjønner du er spent, men er vel ikke sååå hast? Ikke sikkert at neste ul, uansett tidspunkt, kan si det mer sikkert heller. Kommer an på hvordan h*n ligger. Og noen er nok mer forsiktige med å garantere kjønn enn andre.
Nei ikke hast, bare nysgjerrighet :):)
Sant det du sier.

Var på tidlig ultralyd uke 14 og fikk beskjed om jente :) var på OUL i går og fikk bekreftet at det er ei lita jente :D

Minste min ble tippet til å være jente i uke 14 og det stemte på OUL i uke 19.
husker jordmor zoomet inn på ansiktet og jeg syntes det så ut som et jenteansikt.
Jordmor sjekket og sa ja det stemmer.

Back
Topp