SeptemberMamma2018
Andre møte med forumet
Hei! Veldig spent på i morgen. Bestilte ekstra ultralyd før ordinær. Hva er sjansen for at vi får vite kjønn i morgen da? Er 16+4 da 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hvordan fikk dere vite så tidlig? (Før OUL altså). Bestilte dere privat?![]()

Hvor hadde du UL?Var på privat ul 14+0 og fikk vite at jeg mest sannsynlig ventet to gutter. Det stemteså her klarte han altså å se rett på hele to stk
![]()
Hos Hausken (Haugesund )Hvor hadde du UL?![]()
Skal på UL på fredag, er da 15+0, og jeg kjenner at forhåpningene mine er litt for høye mtp å få vite kjønn [emoji85]
Er ikke før på fredag [emoji1]Update oss imorgen hvordan det gikk!![]()
Skal på UL på fredag, er da 15+0, og jeg kjenner at forhåpningene mine er litt for høye mtp å få vite kjønn [emoji85]
Er vel bare vanlig ja [emoji12]Skal du på 3D eller vanlig? Hørt at det er enklere å se kjønn på 3D
Det kan godt hende du får vite kjønnet, men det kommer både ann på babyens leie og personen som tar ultralyden. Du er langt nok på vei til å få et veldig sikkert svar [emoji5] Drikk noe kald appelsinjuice før timen f.eks, min var veldig aktiv på ul da jeg gjorde det! Mitt inntrykk er at private som tar ul ofte er mer på "servicesiden" når det gjelder å opplyse om kjønn, mens de offentlige må man ha litt mer flaks med, de er ofte mest opptatt av det medisinske (noe som jo er helt greit ettersom det er det viktigste). Vi valgte en privat spesialist som er utrolig flink på det medisinske men også har veldig god kompetanse på å se kjønn. [emoji5]Skal på UL på fredag, er da 15+0, og jeg kjenner at forhåpningene mine er litt for høye mtp å få vite kjønn [emoji85]