Kjønn uke 16?

SeptemberMamma2018

Andre møte med forumet
Hei! Veldig spent på i morgen. Bestilte ekstra ultralyd før ordinær. Hva er sjansen for at vi får vite kjønn i morgen da? Er 16+4 da :-)

Jeg er jo absolutt ikke helsepersonell, så vanskelig å svare nøyaktig. Mye kommer nok an på hvordan babyen ligger i mange tilfelle.. Masse lykke til på ultralyd, det er jo en helt fantastisk opplevelse:love7

sjansen er nok ganske stor, vi var på ultralyd i dag 15+6 og hun var veldig sikker på kjønnet :)

Men ja, kommer jo selvsagt Ann på hvordan babyen ligger i magen også

Kommer an på utstyr, erfaring, hvordan babyen ligger og om den samarbeider, hvor navlestrengen er osv

Var på ultralyd i uke 14, men babyen lå med bena i kryss, og uansett hva jeg gjorde for å få den til å endre stilling ville den ikke vise seg[emoji5]

Var på privat ul 14+0 og fikk vite at jeg mest sannsynlig ventet to gutter. Det stemte ;) så her klarte han altså å se rett på hele to stk :D

Jeg hadde i dag, 15+3, der klarte hun ikke å se det. Bare forfra, men det kunne like gjerne være en gutt som jente. Blir ekstra spennende med oul da!

Jeg holder på å bli gal mens jeg venter på OUL. Er så nysgjerrig på hva som gjemmer seg i magen. Vi har bare nevøer fra før, så veldig spent på om det blir en gutt til eller om strikkegale tanter og bestemødre kan bytte farge på pinnene :happy:

Skal på UL på fredag, er da 15+0, og jeg kjenner at forhåpningene mine er litt for høye mtp å få vite kjønn [emoji85]

Skal på UL på fredag, er da 15+0, og jeg kjenner at forhåpningene mine er litt for høye mtp å få vite kjønn [emoji85]
Det kan godt hende du får vite kjønnet, men det kommer både ann på babyens leie og personen som tar ultralyden. Du er langt nok på vei til å få et veldig sikkert svar [emoji5] Drikk noe kald appelsinjuice før timen f.eks, min var veldig aktiv på ul da jeg gjorde det! Mitt inntrykk er at private som tar ul ofte er mer på "servicesiden" når det gjelder å opplyse om kjønn, mens de offentlige må man ha litt mer flaks med, de er ofte mest opptatt av det medisinske (noe som jo er helt greit ettersom det er det viktigste). Vi valgte en privat spesialist som er utrolig flink på det medisinske men også har veldig god kompetanse på å se kjønn. [emoji5]

Back
Topp