Kjønn uke 15?

LinnS

Glad i forumet
Oktoberbarna 2021♡
Jordmor fikk en åpning i morgen, jeg er da 15+1. Er det mulig og finne ut av kjønnet da? Eller er det for tidlig? :) Hva er deres erfaringer?
 
Sniker fra august.

Jeg var hos privat ultralyd i uke 13 og hun fant kjønnet. Det er blitt bekreftet på oul senere.
Venninna mi ventet tvillinger og fikk vite kjønnet på privat i uke 12.

Men, de garanterer jo ikke for noe, i og med det er ut fra teorier og ikke selve kjønnet.

men i uke 15 burde det absolutt være en mulighet. Men kommer jo sikkert ann på ultralydapparatet også. Om det er slikt ett de har på legekontoret her, så er nok ikke det like bra. Føler man får litt hva man betaler for hos privat. :oops::)
 
Sniker fra august.

Jeg var hos privat ultralyd i uke 13 og hun fant kjønnet. Det er blitt bekreftet på oul senere.
Venninna mi ventet tvillinger og fikk vite kjønnet på privat i uke 12.

Men, de garanterer jo ikke for noe, i og med det er ut fra teorier og ikke selve kjønnet.

men i uke 15 burde det absolutt være en mulighet. Men kommer jo sikkert ann på ultralydapparatet også. Om det er slikt ett de har på legekontoret her, så er nok ikke det like bra. Føler man får litt hva man betaler for hos privat. :oops::)
Er privat, er en ganske nyoppstartet bedrift og sånn som jeg kunne se sist tror jeg utstyret også er rimelig nytt :D
 
Tror det har mye å si på UL-utstyret ja. Jordmor på sykehuset ville ikke gjette i uke 12 og bildet var nokså kornete. Håper å få vite det på OUL neste uke :joyful:
 
Med godt utstyr og en erfaren jordmor er det ikke noe problem å få vite kjønn i uke 15. Ofte har de private bedre utstyr enn det offentlige. Med forrige fikk jeg vite det 12+4.
 
Går til privat gynekolog. Han så kjønnet i uke 12+5 og ble bekreftet igjen i uke 15+2- vi venter en liten gutt denne gang:love7
 
Jordmor fikk en åpning i morgen, jeg er da 15+1. Er det mulig og finne ut av kjønnet da? Eller er det for tidlig? :) Hva er deres erfaringer?

Jeg fikk vite kjønn i uke 15 med første, uke 13 med andre :)

To gutter da, så det er jo enklere å fastslå ;)
 
Fikk vite kjønnet på førstemann på privat ultralyd i uke 15. :)
 
Takk for svar, da håper vi at hun kan se kjønnet til lille i morgen :-D
 
Fikk også vite kjønn uke 15 hos privat jordmor med bra ultralyd.. :)
Hun kunne se kjønnet ja, var visst ikke noe problem i uke 15 :D Skal tilbake å dobbeltsjekke, siden baby hadde navlestrengen i mellom bena, og ikke orket å flytte noe på seg gjennom hele ultralyden :p Men hun var relativt sikker, men jeg trenger bekreftelse siden dette muligens er første jenta etter 2 gutter :D
 
Fikk vite kjønn 14+6. En liten gutt.
Ordinær ul 18+1, viste en liten jente.
Nå har jeg bestilt ekstra ul for å bekrefte kjønn (og få bilder da det ikke ble noen gode bilder på oul). Skal på ny ul på tirsdag.
 
Fikk vite kjønn 14+6. En liten gutt.
Ordinær ul 18+1, viste en liten jente.
Nå har jeg bestilt ekstra ul for å bekrefte kjønn (og få bilder da det ikke ble noen gode bilder på oul). Skal på ny ul på tirsdag.
Samme her, var 14+6 og de kunne se det som mest sannsynlig var en liten jente :D
 
Back
Topp