Kjønn TOUL

På førstemann fekk mi vite det på TOUL, medan andremann låg meget lite samarbeidsvillig med beina i kryss :happy090 Nå fekk mi vite kjønn via nipt på nr. 2, men viss ikkje hadde mi pent måtte vente ti OUL:happy8

Jeg var i går, 13+3 og fikk ikke vite det dessverre. Tror få ekstra dager spiller stor rolle her :)

Fikk vite det, men når NIPT resultatet kom tilbake én uke etter, så viste det seg at det var feil :banghead: Så ville nesten sagt det er bedre å vente. Hvis du skal ta NIPT, så ville jeg helt klart ventet til resultatet der istedenfor.

Fikk det «bekreftet» på TOUL, men visste det allerede da vi hadde tatt NIPT i forveien :happy:
Kunne selv tydelig se at det var jente ut i fra hvordan nub så ut.

Fikk vite det, men når NIPT resultatet kom tilbake én uke etter, så viste det seg at det var feil :banghead: Så ville nesten sagt det er bedre å vente. Hvis du skal ta NIPT, så ville jeg helt klart ventet til resultatet der istedenfor.
Oisann! Hvilke ule var toul for deg?

De sa før de startet ultralyden hos meg at kjønn var for tidlig og si noe om. Så der var det ikke noe å hente. Men tok nipt privat på klinikk i Norge, og der trodde legen det var en gutt i uktralyden før testen, men at han hadde vært enda sikrere om vi hadde kommet en uke senere, det var 12+1. Men samme lege så med nr 1 at det var gutt(da var vi 13 uker). Så vi er ganske sikre på at det er gutt denne gangen også. Har hørt at det er lettere og se at det er gutt enn at det er jente.

Var på TOUL i dag, trodde jeg var 13+4 , ble satt fram til 14+2… Jordmor sa det kunne se ut som gutt, men at jeg absolutt ikke skulle ta det for sikkert! Har hørt det kan være mulig å se med denne nub-teorien, kan man se noe av denne her? Ble dårlig bilde da babyen ikke lå helt «riktig» for bildene …

Vedlegg

• IMG_0530.jpeg
    IMG_0530.jpeg
    884,6 KB · Visninger: 43
Var på TOUL i dag, trodde jeg var 13+4 , ble satt fram til 14+2… Jordmor sa det kunne se ut som gutt, men at jeg absolutt ikke skulle ta det for sikkert! Har hørt det kan være mulig å se med denne nub-teorien, kan man se noe av denne her? Ble dårlig bilde da babyen ikke lå helt «riktig» for bildene …
Dessverre er ikke kjønnsorganet synlig på dette bildet :/ :Heartred

Var på tul i dag og fikk beskjed om at det er alt for tidlig å se, og at det trolig ikke vil vises i uke 14 da neste sjekk er heller. Trodde de fleste kunne se det i uke 14? Smører oss med tålmodighet. Veldig spente, men venter gjerne litt for å få det stadfestet korrekt.

Jeg fikk beskjed denne uken når jeg var 12+0 på otul om at det så ut som gutt. Hun hørtes ganske sikker ut. Men det blir spennende og se om det faktisk stemmer! Rart at vi får så forskjellige tilbakemeldinger :)

Var på tul i dag og fikk beskjed om at det er alt for tidlig å se, og at det trolig ikke vil vises i uke 14 da neste sjekk er heller. Trodde de fleste kunne se det i uke 14? Smører oss med tålmodighet. Veldig spente, men venter gjerne litt for å få det stadfestet korrekt.
Har fått vite kjønn i uke 12+5 via privat ultralyd i alle 3 svangerskap :happy: Nå sist også på TOUL!

Jordmoren sa at hun så klitoris, og at det ikke hadde sett sånn ut hvis det var gutt. Men hun hadde ikke lov å si noe sikkert;-) men føler meg ganske sikker når hun sa det da!:-)

Back
Topp