kokkosbolle5
Andre møte med forumet
Har toul på torsdag! Så spent! Lurer veldig på om vi får vite kjønn. Fikk dere vite det på toul?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oisann! Hvilke ule var toul for deg?Fikk vite det, men når NIPT resultatet kom tilbake én uke etter, så viste det seg at det var feilSå ville nesten sagt det er bedre å vente. Hvis du skal ta NIPT, så ville jeg helt klart ventet til resultatet der istedenfor.
Ok. Jeg er 13+ 4 når jeg skal inn så hadde håpet å få vite. Skal ikke ha NIPT.Jeg var i går, 13+3 og fikk ikke vite det dessverre. Tror få ekstra dager spiller stor rolle her![]()
Jeg var 12+0, men ble målt frem til 12+5Oisann! Hvilke ule var toul for deg?
Dessverre er ikke kjønnsorganet synlig på dette bildet :/Var på TOUL i dag, trodde jeg var 13+4 , ble satt fram til 14+2… Jordmor sa det kunne se ut som gutt, men at jeg absolutt ikke skulle ta det for sikkert! Har hørt det kan være mulig å se med denne nub-teorien, kan man se noe av denne her? Ble dårlig bilde da babyen ikke lå helt «riktig» for bildene …
Har fått vite kjønn i uke 12+5 via privat ultralyd i alle 3 svangerskapVar på tul i dag og fikk beskjed om at det er alt for tidlig å se, og at det trolig ikke vil vises i uke 14 da neste sjekk er heller. Trodde de fleste kunne se det i uke 14? Smører oss med tålmodighet. Veldig spente, men venter gjerne litt for å få det stadfestet korrekt.