kjønn :p

chicka mom

Forelsket i forumet
Nå har jeg sett på det kinesiske kartet og blitt testet med gullring i hårstråd (går ringen i ring blir det gutt, går den fram å tilbake -> jente) --> å begge tyder på at vi får ei jente <3
Har dere "testet" dere? har dere noen "mistanker" om hva dere vil få? [:D]

Jeg syns dette er så spennende. Har jo en gutt fra før så det ville jo vært artig med ei jente nå. Men det gjør ingenting om jeg finner ut at jeg har tatt feil å det viser seg å være gutt. da har jeg iallefall klær nok, å navn klar [;)] hehe.

Har ikke teset ut nei, hmm, har egentlig ingen følelse. Har jente fra før og har alltid hatt veldig lyst på jente, så nå er det fritt frem [:D]

I følge det kinesiske kartet får vi jente.. Men siden jeg alltid har hatt lyst på jente, er jeg sikker på at det blir en gutt[:)] hehe:)
Men det er samme hva vi får, så lenge alt går bra denne gangen[:)]

Jeg skal ha jente på alle de 3 kinesiske fødselskartene... halsbrann og kvalm de første ukene... var ikke likedan med lillesnuppa jeg har, men får se [:D][:D]

Finnes det tre kart?? Hvor?

Jeg har ikke testa meg, nei, men utfra kartet på bv så tror jeg, hvis jeg ikke husker feil, at vi skal få ei jente....
Har ikke noen spesiell feeling selv på hvilket kjønn det er denne gangen....så vi får se :-)

den ring testen, må du til en "spesiell dame" for å få det til, eller kan hvem som helst holle i tråden [8D][;)][&:] hehehe..

Tok nettopp ringtesten. Den var litt utydelig, men antydet jente. Det er jo tidlig ennå. Det er jo tross alt ikke mange dagene siden fostret utviklet eggstokker eller testikler[:D]
I den kinesiske kalenderen står det at jeg skal få jente. Hmmm....spennende!
Uansett hva det er så er det velkommen

Har to gutter fra før, og har alltid trodd at vi skulle få bare gutter, men nå har plutselig både jeg og mannen min jente-følelse, pluss at jeg har vært kvalm siden uke 4, i motsetning til bare uggen fra uke 7-8 med guttene, så blir spennende. [:)]

ORIGINAL: Estø

den ring testen, må du til en "spesiell dame" for å få det til, eller kan hvem som helst holle i tråden [8D][;)][&:] hehehe..

det kan du eller samboeren din prøve på deg. en venninne tok den på meg. kjempespennende :) hun fikk det testet på seg og det stemte. hun fikk ei jente.

Jeg har bare kommet over de på nettet...husker ikke hvor..

Det sies at det kinesiske kartet er 99% sikkert. Det tror jeg ikke noe på, heheh!! Det stemmer ikke med snuppa i alle fall. Vet mange det ikke stemmer på.

Jeg har en følelse at det blir gutt denne gangen. Tok ringtesten før snuppa ble født og det har stemt ganske godt til nå. :) Og gutt på denne :) Så vi får se i september, hihi!

jente på kinesisk fødselskart og 3 jenter med krystallen. svangerskapet er helt forskjellig fra sist, så tror det blir jente, men det får tiden vise

ORIGINAL: Trone

Det sies at det kinesiske kartet er 99% sikkert. Det tror jeg ikke noe på, heheh!! Det stemmer ikke med snuppa i alle fall. Vet mange det ikke stemmer på.

Jeg har en følelse at det blir gutt denne gangen. Tok ringtesten før snuppa ble født og det har stemt ganske godt til nå. :) Og gutt på denne :) Så vi får se i september, hihi!

hehe, stemmte ikke på meg sist heller.. å heller ikke på veninnene mine, så det kartet tror jeg ikke på[8D]

Det karte stemte ikke på meg heller, sist sa det at jeg skulle få en gutt, men fikk en jente. Nå sier det at jeg skal få en jente, kanskje det blir en gutt.... Samme hva det blir, bare det er frisk [:D]

Har testet den ene kinesiske greia og den sa gutt, + at moren min ofte har vært sann drømt og hun har drømt det kommer en liten gutt i familien. (og hun vet ikke jeg er gravid engang)[;)]

det kinesiske fødselskartetsier gutt -men jeg har hele tiden hatt på følelsen av jente[;)]blir spennende å se om en god måned!!

Om vi fortsetter å gå til u-lyder så får vi nok vite kjønnet før september :-)

Jeg har hatt en som har kjent på meg.. og hun følte jeg skulle ha gutt for det var mye sterkere vibrasjoner på gutter en jenter[:D] Så blir spennende og se ka det blir[8|]

Mannen sier det er tvilling-gutter[8|][:D]
Jeg har virkelig ingen anelse............

Jeg føler selv jente, men samboeren min sier gutt og det gjør resten av både min og hans familie :P Kanskje jeg tror jente fordi alle tror gutt? :P [:D]

Back
Topp