Anof Glad i forumet Desemberskattene 2014 2 Jul 2014 #1 Hva tror dere? underlivet er øverst og hodet nede mot høyre. Navlestrengen lå mellom bena, men jm mente hun så en tut flere ganger Vedlegg 20140702_143855.jpg 582,5 KB · Visninger: 87
Hva tror dere? underlivet er øverst og hodet nede mot høyre. Navlestrengen lå mellom bena, men jm mente hun så en tut flere ganger
Chihaya Forumet er livet VIP Novemberskattene 2014 <3 Desemberskattene 2014 Novemberlykke 2016 2 Jul 2014 #2 Synes jeg ser både pung og penis men jeg kan tolke bildet feil. Det jeg ser er for lite til å bære det i forhold til andre bilder jeg har sett.
Synes jeg ser både pung og penis men jeg kan tolke bildet feil. Det jeg ser er for lite til å bære det i forhold til andre bilder jeg har sett.
Anof Glad i forumet Desemberskattene 2014 2 Jul 2014 #3 Forholdsmessig mente legen det var riktig, men turte ikke stadfeste at det var gutt siden navelstrengen lå som den gjorde
Forholdsmessig mente legen det var riktig, men turte ikke stadfeste at det var gutt siden navelstrengen lå som den gjorde
Bokstavkjeks Gift med forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014 Sommerfuglene 2017 2 Jul 2014 #4 Ser det ut som en liten snopp kanskje? har så lyst å vite selv <3 venter en vinterbebi <3
Kh89 Elsker forumet 2 Jul 2014 #5 Jeg synes det er vanskelig å "lese" ultralydbilder, men hvis jeg ser riktig så ser det ut som en liten snopp der
Jeg synes det er vanskelig å "lese" ultralydbilder, men hvis jeg ser riktig så ser det ut som en liten snopp der