kjønn på UL

AdelinaL

Glad i forumet
Noen som har vært på ul og fått vite kjønn? Selv skal jeg ikke før midten av juli, så jeg må nok vente en stund:(

Man kan vel ikke se kjønn på ul før nærmere ordinær ul? Jeg skal på oppfølgingsul i uke 12 pga blødning, men tror ikke det er mulig å se kjønn allerede da...

Jente født 02.06.10
App taster :)

Jeg og mener å ha lest at kjønn begynner å bli tydelig på ul fra uke 14, men det er vel noen her som har fått oppgitt kjønn før dette....?

Jeg skal på onsdag, er ca 13+5. Hun kan se kjønnet da vertfall :) har flere venninner og andre bekjente som har vært hos henne i uke 13 og fått vite, både med gutter og jenter! Håper bare babyen vil vise seg frem da ;)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Man kan se kjønn fra 13+ hvertfall

<3 venter en vinterbebi <3

Ser bare på novemberforumet at mange fikk vite det veldig tidlig... spennende å se når forumet her får vite noe:)

Vi fikk sjokkerende oppgitt kjønn vel ul i uke 11+3, hun var veldig dyktig og mente at det var en liten gutt da det visst var ganske tydelig og fint bilde.. Lille lå veldig bra til.. Men må innrømme at jeg ikke har tatt det for gitt altså, venter til OUL :) å blir jo enda mer usikker når jeg ser de fleste skriver at det ikke er tydelige forskjeller før uke 13ca.. Tror det var ei til inne her også som fikk "vite" kjønn i samme uke som meg :) vestlandsjenta eller noe? Om det er noen som heter det her? :p haha

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Vi fikk sjokkerende oppgitt kjønn vel ul i uke 11+3, hun var veldig dyktig og mente at det var en liten gutt da det visst var ganske tydelig og fint bilde.. Lille lå veldig bra til.. Men må innrømme at jeg ikke har tatt det for gitt altså, venter til OUL :) å blir jo enda mer usikker når jeg ser de fleste skriver at det ikke er tydelige forskjeller før uke 13ca.. Tror det var ei til inne her også som fikk "vite" kjønn i samme uke som meg :) vestlandsjenta eller noe? Om det er noen som heter det her? :p haha

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)
Hvis den som jobber med det mener h*n kan se det, så ville jeg trodd at det var mulig vertfall! Var hos ei i uke 12 med førstemann, hun sa hun trodde hun visste, men det var veldig likt på det tidspunktet, så hun ville ikke si det! Men hvis man er virkelig flink og får gode bilder så er det sikkert mulig ! :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Fikk beskjed av jm i min 11 uke at " kvalifisert gjetning tilsier at det er en jente", jeg tar ikke det for god fisk, men synes det er rart at hun sier sånt uten å ha en god grunn. Både ene og andre testen sier jente. Men ikke kinesiske kartet. Blir spennende å se på oul

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjønnet begynner jo å bli tydelig i uke 12 sies det jo. Uansett kjønn, har jo nurkene en slags snop i starten. Så utviklere den seg endten til en utover tiss eller innover tiss. Så vil jo tro at om den som tar ul er flink så kan den vel se om det er noe som er veldig utover eller noe som trekker seg mer innover? Husker jeg så enn animasjons film om dette en gang.
Skal på ul uke 12+3 er jo litt spent på om legen kan se noe da. Men mest spent på å bare se nurket :P ❤️

Desember 2014

Bruker App

Jeg tror nok at de som jobber med dette til daglig og har studert ørtogførti tidsskrifter, stuier osv helt sikkert er i stand til å gjøre en kvalifisert gjetning ganske tidlig. :) Hvor tidlig handler kanskje litt om øyet som ser? :)

Jeg var på ul ved St.Olav sitt senter for fosterdiagnostikk i uke 12+2, og der sa de at de ikke så kjønn for det var for tidlig. Ser for meg at de vet hva de snakker om, der er de tross alt eksperter...

Back
Topp