Kjønn på ul

Søtnos*

Glad i forumet
Har alle fått vite hva som gjemmer seg i magen på ordinær ul?

Vi fikk viteemoticon

Vi fikk vite sist :) 

Denne gangen har vi ikke vært på ul enda... Ikke ordinær i hverrtfall

vi har ikke vært på ordinær enda, skal ikke før i uke 21... og det er leeeeeeennge til!!

4hjerter skrev:
Vi fikk viteemoticon

Heldige dere  Vi fikk ikke vite, men fikk ny ul 16 mai. Er lov å håpe da

Rugekasse skrev:

skal dere vite? Han klarte ikke se hva det var

*håpepå* skrev:
vi har ikke vært på ordinær enda, skal ikke før i uke 21... og det er leeeeeeennge til!!

Det går fort , gled deg

Gleder oss så absolutt, d er verdt ventetiden:-)

Søtnos* skrev:

*håpepå* skrev:

Det går fort , gled deg

Vi fikk vite det sist. Denne gang skal vi bestille privat før den ord.UL en. Så kanskje vi får vite det allerede neste uke? :D

Rugekasse skrev:

Samme her. Håper virkelig vi får vite det denne gangen også!!!

Vi fikk ikke vite i uke 15. Hun ville ikke si noe da. Hun sa at kjønnsleppene til jentene kan være like store som testiklene til guttene. Ble litt skuffa, men har skjønt at det er like greit. En på jobben fikk vite at de skulle ha gutt i uke 14, men på ordinær UL var det visst en jente. Så jeg vil heller vite det når det er mer sikkert :0)
Skal på ordinær UL om 3 uker, 14 mai, og da er jeg 19 uker på vei. DA må de vel se det... :0)

jeg skal ikke på Ul før 12 juni!! Da er jeg 22 uker på vei! :O
Skal til syden i 23 mai så er derfor jeg får så sent:)
Men har så lyst å bestille en ekstra bare får å få en liten smugtitt!;D

Vil ikke vite denne gangen heller! Det er jo verdens herligste overraskelse å få når babyen ligger på brystet for første gang :) Uansett hvor nysgjerrig vi er, og hvor mye lettere planleggingen hadde vært - ville jeg aldri i verden avslørt den overraskelsen <3

Vi fikk ikke vite helt sikkert sist. Hun sa hun var fryktelig usikker men trodde gutt. og det var det :) Men jeg var på noen ekstra ultralyder for var med på et prosjekt gjennom helsestasjonen og fikk bekreftet det da.

Håper vi får vite det på ordinær denne gangen. Jeg er altfor nysgjerrig til å vente selv om det sikkert er kjempespennende.. men oktober er litt for lenge for meg..hehe :)

minnie2 skrev:
Vil ikke vite denne gangen heller! Det er jo verdens herligste overraskelse å få når babyen ligger på brystet for første gang :) Uansett hvor nysgjerrig vi er, og hvor mye lettere planleggingen hadde vært - ville jeg aldri i verden avslørt den overraskelsen <3

Her ville vi heller ikke vite denne gangen. Sist ville vi, da fikk vi en gutt. Har masse nøytrale klær og utstyr uansett, og synes det er ekstra spennende å ikke vite hva det blir :)

minnie2 skrev:

Her ville vi heller ikke vite denne gangen. Sist ville vi, da fikk vi en gutt. Har masse nøytrale klær og utstyr uansett, og synes det er ekstra spennende å ikke vite hva det blir :)

minnie2 skrev:

minnie2 skrev:

skal på ordinær UL på torsdag, så håper å få vite noe da.

Har en sterk guttefølelse.. Men blir ikke sjokkert hvis det er en jente, om noen skjønner tankegangen... I min familie kan vi bare å lage jenter.. På mamma si side er det "bare" jenter som blir født.  Er 30 år mellom hver gutt som kommer...

Vi fikk vite sist på ord. UL og da ventet vi gutt:-) Vi har ikke vært på ord. UL enda denne gang. Men nå når vi var på privat UL så fikk vi se ei lita jente :-)

Back
Topp