kjønn på UL

• Trådstarter Trådstarter #2
  • Opprettet Opprettet

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Kom til å tenke på hvor sikker UL er ift kjønn.

Var det noen her inne som fikk det motsatte kjønn av hva de fikk beskjed om på UL?
Vi fikk høre jente både på ordinær UL og 3D, og fikk jo også jente, så de hadde rett hos oss.

Her har det stemt på begge barna våre, fikk opplyst kjønn både på ordinær UL og på 3D i uke 28[:)]
Hvorfor lurer du på dette? Er du gravid? [8D]

ORIGINAL: **spire_nr2**

Her har det stemt på begge barna våre, fikk opplyst kjønn både på ordinær UL og på 3D i uke 28[:)]

haha, nei :) Jeg tenkte at det spørsmålet fort kunne komme opp når jeg spurte om dette :)
Jeg skal gifte meg OG begynne i ny jobb, så det passer ekstremt dårlig å bli gravid nå. Drøyer det nok et år til.
Jeg har mange venninner som kommer etter nå med barn, så det har vært mye snakk om dette med kjønn de siste månedene :)

Går det bra med deg og lillesnuppa hjemme i perm?

Vi ville ikke vite kjønn noen av gangene, så jeg er vel ikke mye til hjelp [;)]

me fekk vite jenta på en vanlig UL (ikke ordinær for der klarte de ikke se) og d stemte!

3d vil eg tro e ganske så sikkert, ihvertfall visst d e en gutt for då ser du vel snabben[:D]

ORIGINAL: flotte

ORIGINAL: **spire_nr2**

haha, nei :) Jeg tenkte at det spørsmålet fort kunne komme opp når jeg spurte om dette :)
Jeg skal gifte meg OG begynne i ny jobb, så det passer ekstremt dårlig å bli gravid nå. Drøyer det nok et år til.
Jeg har mange venninner som kommer etter nå med barn, så det har vært mye snakk om dette med kjønn de siste månedene :)

Går det bra med deg og lillesnuppa hjemme i perm?

Ja jeg hadde vel egentlig blitt ganske overasket hvis du var gravid nå[;)] Ikke lenge igjen til bryllypet nå, alt under kontroll? Gleder du deg?

Jeg og lillesnuppa koser oss hjemme i perm, akkurat nå har pappaen 5 uker pappa-perm og jeg har ferie[:D] Skikkelig rart å være tobarns-mor, men veldig koselig. Jonas er så herlig, veldig opptatt av lillesøster og koser/susser henne ofte samt at han stolt viser henne frem til alle vi møter[:D]
Vesla er like rolig som Jonas, selv om hun er mye mer våken enn han var. Hun sover ikke like godt som han, men det er ikke langt unna(hun sover ca 7 timer om natta nå) [:)] Hun spiser godt og legger på seg godt, hadde strekt seg bra i lengden også - var hele 60 cm 2 mnd gammel[:-][:)]

Stemte her! Var 4 forskjellige leger som så, 4 forskjellige ul, alle sa jente. Og de virket veldig sikre!

Har ei venninne som fikk beskjed om at ho venta gutt på ordinær ul. Men på 3d så sa de jente. Det ble en jente. Vet også om et par som ventet en jente, og ut kom en gutt[:D]

Koselig å høre fra deg [;)]

Førstemann stemte med ul. Med tvillingene mente jordmor at det var en gutt og muligens ei jente, mens legene mente det var to gutter. Og jeg var på maaaaaaange ul.
Av en eller annen grunn så valgte jeg å tro på jordmor - og ut kom mi lille prinsesse vilikke -Lotta[;)][:D]
Våget ikke å kjøpe mye  rosa babytøy, så mormor ble sendt på handletur.

Begge mine levde opp til forventingane på UL:

Back
Topp