Kjønn på TUL

Margrethe

Gift med forumet
Smånissene 2022
❄️ Januargull 2023 ❄️
Jeg har booket privat TUL i uke 13+4 med håp om å få vite kjønnet. Er det vel optimistisk?

Spørs helt hvem som tar den. Skal være mulig om du har tul hos noen som er gode på å se. :)

Booket timen på bakgrunn av noe mannen sa, og fordi jeg fortalte at vi ikke kunne forvente å få vite kjønnet på offentlig TUL. Men så spør jeg ham igjen i dag, da, om vi skal gå eller ikke, og nå som han er mer opplyst (etter å ha vært med på TUL), mener han vi like gjerne kan vente til OUL (20. juli). jaja... :wacky:

Jeg har booket privat TUL i uke 13+4 med håp om å få vite kjønnet. Er det vel optimistisk?
Har bestilt tul til 14+3 for å kanskje se kjønn, men redd det er litt tidlig så lurer på om jeg skal utsette

For meg er OUL på 17+4, så må nesten tåle å vente tre uker lengre enn «planlagt»

Jeg fikk vite kjønn på TUL 13+0 på Rikshospitalet :) legen sa hun trodde det var jente og det stemte. En annen graviditet, samme sykehus og uke men annen lege fikk jeg ikke tilbud om å vite (spurte ikke noen av gangene).
Men kan fullt være mulig å anslå kjønn med nub-teori i uke 13, kommer litt an på hvor du har bestilt ultralyd om de vil prøve seg på det :)

Fikk vite kjønn 14+0 som stemte

Fikk vite på utvendig ultralyd 13+4. :)

Back
Topp