Kjønn på TUL

Okay, da ble jeg litt klokere :happy: tenkte kanskje at det var noe essensielt jeg hadde gått glipp av. For ser det er mye skriving om tidlig kjønn både her og ute på åpent forum. Klart det er fint at man kan finne ut ting så tidlig. Jeg for min del venter til oul. Men jeg er heller ikke fryktelig nysgjerrig av natur.
 
For meg er det bare mental forberedelse. Å få vite kjønn er imidlertid ikke medvirkende til at jeg har ønsket TUL.
 
Jeg er også veldig nyskjerrig rett og slett. Og synes det er lettere å forberede seg når jeg vet kjønn, man kan tenke mer på navn, kjøpe klær osv. Det blir mer virkelig [emoji173]️ Men ikke pga det jeg ønsker tidlig UL, forventer at vi ikke får vite kjønn før OUL :)
 
Kan jeg bare spørre hvorfor dere som vil vite det ønsker å vite det så tidlig? Selv om det ennå er usikkert? Er det så viktig? Eller er det for å kunne fortelle folk det? Jeg for min del kunne godt gå hele svangerskapet uten å vite det og ser derfor ikke helt hvorfor man MÅ vite det i uke 14 liksom. Kan noen opplyse meg? Egen interesse? Arvelige defekter? Eller andre ting?
Jeg er voldsomt nyskjerrig:wideyed: Eneste grunnen men regner ikke med å få vite det så tidlig:)
 
Jeg skulle gjerne visst det tidlig, men nå har det seg sånn at jeg har bestilt TUL #2 til uke 12+6 (12+4 i følge forrige TUL). Så da blir det ikke noen bekreftelse på kjønn før på OUL. Føler selv det blir dyrt å betale for TUL en tredje gang, så da venter jeg bare [emoji28] Det viktigste for meg ved neste TUL er å bekrefte at alt står bra til med fosteret [emoji173]️ Og så vil jeg ha et oppdatert ul-bilde å vise fram til familien når vi forteller nyheten!
 
Jeg skulle gjerne visst det tidlig, men nå har det seg sånn at jeg har bestilt TUL #2 til uke 12+6 (12+4 i følge forrige TUL). Så da blir det ikke noen bekreftelse på kjønn før på OUL. Føler selv det blir dyrt å betale for TUL en tredje gang, så da venter jeg bare [emoji28] Det viktigste for meg ved neste TUL er å bekrefte at alt står bra til med fosteret [emoji173]️ Og så vil jeg ha et oppdatert ul-bilde å vise fram til familien når vi forteller nyheten!

Vi fikk vite det 12+0 forrige gang.
 
Spennende, var det gutt eller jente den gang?:)

Det var jente :love017
Alle de andre i familien hadde gutter, så var forberedt på at det kom til å komme enda en gutt. Var litt omstilling å skulle tenke på mageboeren som jente. Nå er jeg en jentemamma, og kommer til å trenge litt tid på å venne meg til tanken på å få en sønn dersom det er en gutt i magen. o_O
 
Back
Topp