Håpefull prøver
Glad i forumet
noen som har fått vite kjønn på TUL tidligere. I såfall, stemte det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei du sier noe der. Uansett kjønn skal den bare kose seg inni der!Der er visst mulig å finne ut kjønn fra slutten av uke 9 sier appen min, men ikke på UL. Så da vil vi helst ikke komme i en situasjon der man finner det ut...
På oul med jenten min så eg selv kjønn i det ho satt ned ultralydaparatet fordi ho havnet mitt mellom bena på ho, ho sveipet raskt vekk, men vi skulle heldigvis vite kjønn så spurte når alt annet var sjekket om det var jente og da sa ho så du såg det ogGodt mulig appen sikter til NIPT. Den skal kunne si kjønn. Kan tas fra 10+0.
Dersom dere ikke ønsker å vite kjønn så forteller de det ikke til dere. De passer nok på å ikke fokusere for mye på det området under UL. Eventuelt snur skjermen litt vekk eller ber dere se bort.
Jeg har lang erfaring med bildediagnostikk, og er god på å tolke bilder. Det var ikke mulig for meg å tolke kjønn på UL-bildene i uke 12 uten veiledning fra gynekologen.
På oul med jenten min så eg selv kjønn i det ho satt ned ultralydaparatet fordi ho havnet mitt mellom bena på ho, ho sveipet raskt vekk, men vi skulle heldigvis vite kjønn så spurte når alt annet var sjekket om det var jente og da sa ho så du såg det og
Vet Men nå var det skrevet i det innlegget eg siterte at de ikke sier det eller ber en se vekk, det hadde ikke fungert hos oss Men på tidlig ul hadde eg aldri klart å se det og det er det nok ingen utenom eksperter som hadde gjortJa, på OUL er det ikke så vanskelig. I uke 12 er det vinkelen mellom to linjer man ser på, ikke formen på kjønnsorganet.
For min del er det fordi jeg er nysgjerrig på alt vedrørende skapningen inni meg. Men når det kommer til stykket er det ikke viktig. Biologisk kjønn er også en side av saken, jeg bryr meg ikke om det blir hverken hen eller hen og vil elske barnet uavhengig av det ene eller det andre.Kan jeg bare spørre hvorfor dere som vil vite det ønsker å vite det så tidlig? Selv om det ennå er usikkert? Er det så viktig? Eller er det for å kunne fortelle folk det? Jeg for min del kunne godt gå hele svangerskapet uten å vite det og ser derfor ikke helt hvorfor man MÅ vite det i uke 14 liksom. Kan noen opplyse meg? Egen interesse? Arvelige defekter? Eller andre ting?
Jeg er nysgjerrig og vil planleggeKan jeg bare spørre hvorfor dere som vil vite det ønsker å vite det så tidlig? Selv om det ennå er usikkert? Er det så viktig? Eller er det for å kunne fortelle folk det? Jeg for min del kunne godt gå hele svangerskapet uten å vite det og ser derfor ikke helt hvorfor man MÅ vite det i uke 14 liksom. Kan noen opplyse meg? Egen interesse? Arvelige defekter? Eller andre ting?