Kjønn på tul

Nøffe

Betatt av forumet
Kan jeg bestille time på tul bare fordi jeg er nysgjerrig på kjønn? Og selvfølgelig om barnet har det bra da [emoji4]

Ja, tror det er for tidlig enda jeg også [emoji39] Men når ca burde jeg bestille time da? Hvilken uke burde jeg være i? [emoji39]

Jeg har bestilt TUL på Ultralydklinikken på CC Vest om 2 uker (12 + 3). Flere av mine venninner fikk vite kjønn når de var der i uke 12, så krysser fingrene for at vi får vite det da. Blir like glad for gutt og jente, men gøy å vite så vi kan begynne å planlegge barnerommet :)

Oki, da skal jeg bestille time til rundt uke 12/13 [emoji39] Blir like glad for gutt som jente jeg også, men har ett bittelite ønske om jente denne gangen [emoji4] Har en jente og to gutter fra før [emoji39]

Ville ventet til nærmere uke 15 enn 12 ja =) Er mange som ikke ønsker å se etter kjønn så tidlig for det kan være litt vanskelig å se.

Jeg valgte å ikke vite det! Er 20% feilmargin så tidlig, så dumt å være innstilt på ett kjønn og så er det feil..:-) + vil spare noe av spenningen til uke 18:)

Ja, men er døds nysgjerrig denne gangen, og tenkte å handle litt på januarsalg [emoji39]

Sniker fra desember.

Hvis du går til en spesialist på tidlig UL eller en du vet at har mye erfaring kan man ofte se kjønn i uke 12-13. Vi fikk vite ganske sikkert 13+1.

Back
Topp