Kjønn på TOUL på Haukeland

CottageCore

Glad i forumet
Februarhjertene 2025
Noen som har vært på TOUL på Haukeland og hatt jordmødre som er villig til å uttale seg om kjønn? Kan jo være individuelt, men vil tro sykehuset kanskje har lik praksis over hele linja… Har så lyst til å få en indikasjon, men har lave forventninger til at de vil uttale seg eller i det hele tatt vise meg området. Noen som har vært på Haukeland eller skal som kan dele erfaringer?

Noen som har vært på TOUL på Haukeland og hatt jordmødre som er villig til å uttale seg om kjønn? Kan jo være individuelt, men vil tro sykehuset kanskje har lik praksis over hele linja… Har så lyst til å få en indikasjon, men har lave forventninger til at de vil uttale seg eller i det hele tatt vise meg området. Noen som har vært på Haukeland eller skal som kan dele erfaringer?
Jeg skal på fredag så kan skrive her etterpå. Når har du time?

Vi var der i 2022, men ville ikkje sei noke om kjønn då. føler det kjem an på om du er ung eller «eldre» vi hadde ei ung då.

Jordmor sa at det var for tidlig å se, men hørtes ut som at det var for akkurat vårt foster og ikke en generell policy. Tenkte ikke på å spørre om det dessverre.

Takk for svar! Fikk du utvendig eller innvendig ultralyd?
Utvendig og det var en lang og nøyaktig ul, hun holdt på i rundt 30 min for å sjekke organer og detaljer, så vi fikk mye tid med lille. Stor og flott skjerm å se på.

Back
Topp