Kjønn på oul

Blomsterpiken83

Forelsket i forumet
Fikk beskjed på oul i dag at det var 60-70% sjanse for at vi får en liten jente ❤️ Noen andre som har opplevd dette og det viste seg å stemme? Usikker på om jeg skal ta sjansen å kjøpe inn litt jentefarger eller ikke. Hva hadde du gjort? ☺️

Jeg fikk selv beskjed i går om at gynekologen "trodde" det var ei jente og at han "trodde" han så en skjedeslimhinne. Jeg kommer ikke til å kjøpe noe rosa før neste UL eventuelt kan bekrefte kjønn ;)

Her har jeg litt blandet følelser for kjønn. Sykehuset sier at det er jente og det ganske sikkert men føler alikevell at jeg ikke klarer å slå meg til ro med dry enda xD hva om.det er feil? xD men har gutteklær etter storebror

Jeg tok sjansen og handlet litt klær i rosa i dag. Klarte ikke å la vær. Alt jeg kjøpte kan byttes til gutteversjon hvis det skulle vise seg at det blir gutt så da går det bra❤️ hadde bare så lyst å kjøpe NOE som ikke er kjønnsnøytral Kommer nok ikke til å kjøpe noe mer før vi forhåpentligvis får det litt mer bekreftet om 2 uker ☺️

Jormor sa at hun ikke kunne se noen penis og det var tre streker der (?) og selv om hun ikke var sikker var det siste hun sa når vi dro at nå måtte vi kose oss å kjøpe noe skikkelig rosa Blir spennende å se om hun hadde rett eller ikke. Her er begge deler like velkommen. Babyen var frisk og det er det som er viktigst ❤️❤️❤️

Back
Topp