Kjønn på babyen

Shanii

Blir kjent med forumet
For dere som har vært på TUL etter uke 12 har dere fått vite kjønn på babyen i magen? Skal på tul på tirsdag og er i uke 13+4 men luer på om det er mulig å se da tro

For dere som har vært på TUL etter uke 12 har dere fått vite kjønn på babyen i magen? Skal på tul på tirsdag og er i uke 13+4 men luer på om det er mulig å se da tro
Ja det er det nok. Vi fikk tydelig se kjønn 12+6. :happy:

Fikk indikasjon da jeg var 12+0. Skal på ny ultralyd 13+3 for å dobbeltsjekke :D

Jeg var 12+4, ble satt fram til 13+1.
Da så vi at det så ut som jente, men jordmor sa det var litt usikkert enda.

Sniker. Ja det er det, særlig om du går til en med bra ultralydutstyr :) Det har mye å si, i tillegg til ferdighetene til den som utfører ultralyden.

Fikk indikasjon da jeg var 12+0. Skal på ny ultralyd 13+3 for å dobbeltsjekke :D

Idag var vi hos Martin Lundring(kjent for å være flink til å se kjønn), og han sa det samme som vi fikk indikasjon på sist :) veldig gøy!

Denne gangen fikk vi vite kjønn da vi var 13+1, med storesøster var vi 12+3 og hun var da ikke i tvil om kjønn

Det kan være tydelig, men vil ofte være noe usikkert, da klitoris kan se ut som penis i uke tolv. Og testiklene på gutta er ikke komt ned, så de kan se ut som jenteorgan. I uke 13-14 B blir det vel sikrere. Vi skal ikke på flere ul før oul, så det blir spennende. Gyn på tul trodde gutt, men kom med klitoris-forbeholdet.

Idag var vi hos Martin Lundring(kjent for å være flink til å se kjønn), og han sa det samme som vi fikk indikasjon på sist :) veldig gøy!

Er han så flink som ryktene tilsier? Jeg flyr tvers over landet neste uke for en time hos han.. Har hørt at en god ul og sjekk hos han nærmest er like greit som disse testene vi ikke får tatt i Norge enda.
Er så spent!! :happy:

Er han så flink som ryktene tilsier? Jeg flyr tvers over landet neste uke for en time hos han.. Har hørt at en god ul og sjekk hos han nærmest er like greit som disse testene vi ikke får tatt i Norge enda.
Er så spent!! :happy:

Han er veldig, veldig dyktig! Vi var på TUL et annet sted uken før, hvor det ble gjennomgått litt, men Martin Lundring gikk gjennom ALT. Målte nakkefold, nesebein, alle hjertekamrene, hjerne, blære, sjekket at baby både tisser og drikker fostervann, telte fingre, at gjennomstrømning av blod gikk korrekt.. ja alt som kan sjekkes! Vet jo ikke med sikkerhet om han faktisk så rett kjønn hos oss, men utifra Google tar han omtrent alltid rett :D Han dyttet og dultet slik at han så nedentil på baby i bevegelse for å se hvilket kjønn det er, og i flere vinkler slik at han ble veldig sikker på at vi venter ei jente. Blir gøy å se om det stemmer :) Gled deg, det er verdt pengene :D

Han er veldig, veldig dyktig! Vi var på TUL et annet sted uken før, hvor det ble gjennomgått litt, men Martin Lundring gikk gjennom ALT. Målte nakkefold, nesebein, alle hjertekamrene, hjerne, blære, sjekket at baby både tisser og drikker fostervann, telte fingre, at gjennomstrømning av blod gikk korrekt.. ja alt som kan sjekkes! Vet jo ikke med sikkerhet om han faktisk så rett kjønn hos oss, men utifra Google tar han omtrent alltid rett :D Han dyttet og dultet slik at han så nedentil på baby i bevegelse for å se hvilket kjønn det er, og i flere vinkler slik at han ble veldig sikker på at vi venter ei jente. Blir gøy å se om det stemmer :) Gled deg, det er verdt pengene :D

Åh, hørtes ut som en helt fantastisk opplevelse :D

Jeg skal faktisk til kona hans på tul på fredag. Håper hun er like nøye :p

Så gøy. Her var det ikke så tydelig, lille i magen hadde bein i kryss. Også ble jeg rykket litt ned i termin. Så får vite kjønn på ul fra sykehuset

Åh, da må du smøre deg med tålmodighet enda litt til...:rolleyes:Fikk du noen hint, eller ville ikke legen si noe i og med at det ikke var helt tydelig? :)

Back
Topp