Kjønn på babyen

Håper egentlig på en gutt, så følelsesmessig klarer jeg ikke å bestemme meg. Tenker hele tiden at hvis jeg føler det er en gutt blir det motsatt og omvendt. Får vite kjønnet om litt over 1 uke uansett :D
 
Ønsker å vite, men det er så lenge til oul:happy8
 
Håper egentlig på en gutt, så følelsesmessig klarer jeg ikke å bestemme meg. Tenker hele tiden at hvis jeg føler det er en gutt blir det motsatt og omvendt. Får vite kjønnet om litt over 1 uke uansett :D
Haha det føler jeg også. Vil gjerne ha en jente da vi har en gitt fra før, men tørr liksom ikke tenke det :p
 
Glemte helt å spørre da jeg var på sykehuset, men nå håper jeg veldig vi får vite kjønn når vi får svar på morkakeprøven.
 
Jeg har guttefølelse, mens mannen min tror det er jente. I følge ramzimetoden og kinesisk fødselskart er det jente. Vi vil ikke vite før barnet er født :)
 
Har liksom ikke noe følser av hva det blir, men i følge kinesisk fødekart er det gutt og quizen ble gutt. Så er spent når jeg hører hjertelyd om den er høy eller lav:D
 
ifølge det kinesiske kartet er det en jente og jeg har følt jente hele tiden men mannen tror gutt sååå vi får ta oss et veddemål;) er like fint uansett kjønn.
 
Jeg er helt overbevist om at det er jente :shy: Tror helt ærlig jeg blir litt skuffa om det blir gutt, men bare fordi i alle drømmer osv så har det vært jente så blir liksom en fremmed, hahaha på en måte! :p Tiden vil vise, 1-2mnd igjen før man vet:dummy1::dummy:
 
Jeg er helt overbevist om at det er jente :shy: Tror helt ærlig jeg blir litt skuffa om det blir gutt, men bare fordi i alle drømmer osv så har det vært jente så blir liksom en fremmed, hahaha på en måte! :p Tiden vil vise, 1-2mnd igjen før man vet:dummy1::dummy:
Det er lov å bli skuffet. Det går jo heldigvis over :D jeg blir nok også litt skuffet med en gang om det er en gutt til.
 
Vi skal ikke vite denne gangen selv om jeg har veldig lyst.
Jeg fikk bestemme sist gang så da visste vi kjønn selv om mannen egentlig ikke ville vite, så var jo han sin tur å bestemme denne gangen, selv om jeg angrer på den avtalen nå da:p
 
Jeg føler at det er gutt, men må nnrømme det hadde vært bittelitt mer stas med jente, men det sier jeg ikke til noen :hilarious:
Hadde nok vært veldig morro for kjæresten om det ble gutt!
 
Uke 12 + 0 i dag og var på ultralyd :) han trodde det kanskje var gutt :D men det blir jo litt gjetting så tidlig :eek:
 
Jeg har skikkelig magefølelse på at det blir jente... Og på en måte håper jeg det for det er så mye fint av jentestrikk som jeg vil strikke :hilarious: Men da blir det sikkert gutt i stedet :rolleyes: Er så lenge å vente en halvannen måned til!
 
Jeg er ganske sikker på det er jente. Kan ikke si hvorfor, det er bare magefølelsen. Og den har stemt med de to andre, så vi får se :) Var på TUL igår, 12+3 da ville hun ikke si noe om det, ren tipping sa hun. Så da får vi vente til Oul 8.mai :)

Med første visste vi ikke kjønn, men jeg visste likevel :p Jeg var heelt sikker på at det var gutt. Med nr 2 fikk vi vite det på Oul, også da stemte magefølelsen :)
 
Jeg har skikkelig magefølelse på at det blir jente... Og på en måte håper jeg det for det er så mye fint av jentestrikk som jeg vil strikke :hilarious: Men da blir det sikkert gutt i stedet :rolleyes: Er så lenge å vente en halvannen måned til!
Hvis det får deg til å føle deg bedre er babyteppet jeg strikker rosa :hilarious: Så får se om halvannen måned om det er til neste eller denne :p
 
Back
Topp