Kjønn på babyen

Oktoberspire2019

Andre møte med forumet
noen som har fått følelsen for hvilket kjønn babyen har?
Og hvem vil vite det om man ser det på UL?

Har en jente fra før, og med henne var jeg helt sikker mange uker før UL at var jente, og det stemte

Jeg håpet litt på en frisk liten gutt nå så man har en av hver, men sitter helt med jentefølelsen denne gangen også artig uansett hvilket kjønn det blir, så lenge spiren er frisk
 
Jeg har hele tiden følt at det er en gutt. Denne gangen har vi bestemt oss for at vi vil vite hva det er om det er tydelig på UL (har tre fra før, ville ikke vite med to av dem). Håper å kanskje få en pekepinn allerede på fredag (12+6) selv om jeg uansett vil ta det med en klype salt om legen sier noe om kjønn. I siste svangerskap som vi mistet i andre trimester fikk vi vite jente i uke 13, og det stemte.
 
Vi vil vite :) Tror det er gutt, men det er veldig stas uansett. Har en av hver fra før :)
 
Hadde først følelse av gutt, men nå er jeg sikker på at det er jente. 3,5 uke til TUL, veldig spent!
 
Magefølelsen min sier helt klart jente, men vi får se! Spiller jo ingen rolle, har en av hver fra før :)
 
Hadde først følelsen av at det er en jente (og jeg håper egentlig det er en jente også), men nå hsr jeg blitt veldig usikker. Har en gutt fra før, og alt er så annerledes nå, derfor har jeg trodd det er jente. Men forbereder meg på gutt egentlig :p
 
Jeg har ikke noe magefølelse egentlig. Har en av hver fra før, så vi tenker at vi ikke vil vite det denne gangen.
 
Vi er helt sikre på at det er gutt! Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare hvorfor jeg er så sikker, men det er nå bare sånn :p Ramzimetoden og kinesisk fødselskart sier også gutt. Men om det er jente er hun like velkommen :Heartred

Vi vil vite kjønn, og håper at det går an å se antydninger på ultralyd neste uke (12+3) :) Spennende!
 
Jeg har en følelse av at det er jente, mannen har ingen følelse ene eller andre veien :p Vi blir jo begge glad uansett hva det blir, er jo vår første :happy:
 
Jeg har et håp om jente fordi jeg har to gutter, men er bombesikker på gutt. Tror ikke kroppen min klarer annet enn gutteproduksjon :hilarious:
 
Vi er helt sikre på at det er gutt! Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare hvorfor jeg er så sikker, men det er nå bare sånn :p Ramzimetoden og kinesisk fødselskart sier også gutt. Men om det er jente er hun like velkommen :Heartred

Vi vil vite kjønn, og håper at det går an å se antydninger på ultralyd neste uke (12+3) :) Spennende!
Ramzimetoden sier gutt hos oss også, men jente på kinesisk fødselskart :p
 
Ramzimetoden sier gutt hos oss også, men jente på kinesisk fødselskart :p

Oi, så spennende! :) Syns det er interessant med disse metodene, kjenner mange de har stemt med. Gleder meg til folk begynner å finne ut av hva de har i magen og om det stemmer med hva de trodde selv :D
 
Har følelse på gutt. Hadde rett forrige svangerskap so blir spennandes å sjå om eg har rett no også :)
 
Ved forrige hadde jeg følelse om gutt og det ble gutt, denne gangen hadde følelse om gutt men nå er jeg usikker og helt ærlig er det ikke så farlig :)
Satser på å få vite kjønn når vi skal på tul.
 
Har hatt følelse av gutt hele veien, men mannen mener det er jente siden jeg er så dårlig, var like dårlig med nr 3 og det var jente.

Har to jenter og en gutt fra før, så uansett hva kjønn det blir, så blir det stor stas:) Håper litt dor gutten sin del at han skal få en lillebror, men han forventer å få en til søster :joyful:
 
Jeg er sikker på at dette blir gutt.
Har en jente fra før som jeg også trodde ble en gutt, men kan jo ikke ta feil to ganger;)

Jeg MÅ få vite på oul om det blir gutt eller jente:dummy::dummy1:
 
Forrige gang var jeg overbevist om at det var jente, og ble ganske overrasket på oul da vi så at det var gutt.

Nå tror jeg vi får gutt, blir spennende å se hva det er som gjemmer seg inni der.
 
Hadde ingen spesifikk magefølelse sist, fikk jente. Denne gangen er svangerskapet (så langt) nesten helt likt som sist, så er litt overbevist om at det blir enda ei jente. Vi skal vente til fødsel med å finne ut denne gangen :)
Spennende! All ære til dere som klarer å vente så lenge :hilarious:
 
Back
Topp