Kjønn på babyen.

Desmi

Betatt av forumet
Noen som ikke vet eller ikke vil vite kjønnet på mageboeren?

Når vi var på Oul lå h*n slik til at det var umulig å se kjønnet. Skal tilbake på vekstkontroll i uke 32, så får sikkert muligheten til å vite det da om vi vil, å ha fått innkalling første uken i januar.

Men jeg har begynt å lure på om jeg ikke vil vite det allikavell[emoji33]
Jeg har en gutt fra tidligere som bor fult hos oss og sammen har vi en jente. Så kanskje det hadde vært spennende med en overraskelse når vi uansett må vente størsteparten av svangerskapet før vi eventuelt får vite[emoji848]

Vi fikk heller ikke vite på oul, men visste det fra før. Virker som de i Ålesund er generelt lite giret på å se etter kjønn [emoji20]

Jeg er aaaaaltfor nyskjerrig til å kunne ikke vite, men all ære til dem som klarer det [emoji28]

Vi fikk heller ikke vite på oul, men visste det fra før. Virker som de i Ålesund er generelt lite giret på å se etter kjønn [emoji20]

Jeg er aaaaaltfor nyskjerrig til å kunne ikke vite, men all ære til dem som klarer det [emoji28]

Kan jeg spør hvilken jordmor du hadde? (Om du husker selvsagt, send gjerne på PM)

Vi sa tidlig i undersøkelsen at vi gjerne ville vite, å da ble jordmoren helt besatt (virket det som selvfølgelig) på å ikke se etter kjønn..

Har jo lyst å vite, men når vi må gå så lenge uten klarer vi vell noen mnd til[emoji23]

Kan jeg spør hvilken jordmor du hadde? (Om du husker selvsagt, send gjerne på PM)

Vi sa tidlig i undersøkelsen at vi gjerne ville vite, å da ble jordmoren helt besatt (virket det som selvfølgelig) på å ikke se etter kjønn..

Har jo lyst å vite, men når vi må gå så lenge uten klarer vi vell noen mnd til[emoji23]

Ånei! Skal snart på ul i Ålesund, og vil så gjerne se kjønn [emoji4]

Jeg er veldig glad vi fikk vite kjønnet både via NIPT-test og man så det tydelig på ultralyd.

Jeg trodde det ikke var så viktig for meg hvilket kjønn det ble, så lenge NIPT-testen gikk bra og alt så fint ut med barnet. Men så viste det seg at det tydeligvis var veldig viktig for meg likevel, for da resultatet av NIPT'en viste at det ble en gutt, reagerte jeg med å grine av skuffelse, og være helt på gråten resten av dagen, og være bitter, lei meg og smådeppa i et par-tre uker etterpå....

Så jeg er veldig glad jeg fikk det ut av systemet før fødselen, så stakkars gutten min slipper å komme til verden til en mamma som griner fordi han ikke er en jente.

Oul er enda en uke unna, så vi veit ikke enda. Men gjett om vi skal vite [emoji14] både jeg og samboeren sier det bærer rett til volvat på privat om vi ikke får vite på oul [emoji14] ikke viktig hva det blir, men jeg er så nysgjerrig, og tenker det blir så mye mer virkelig da. Og at det hjelper far litt med å knytte seg. Blir det gutt så regner jeg med han drar en Nils fra mot i brøstet og reiser rett på leketøysbutikken å kjøper boksepute osv [emoji28]

Jeg bare gleder meg kunne si "han" eller "hun" når jeg referer til bebis og ikke "den/hu/han/hen" [emoji14]

Men jeg tenker at om man er i tvil ville jeg bedt evt jm ved neste ul time skrevet ned kjønnet på en lapp, lagt det i en konvolutt i tilfelle dere ombestemmer dere, så slipper dere privat ul [emoji14]

Back
Topp