Kjønn på babyen - kjennetegn

Icsi-prøver

Blir kjent med forumet
Da har jeg vært på UL som viste uke 14 og fikk vite at vi venter en liten gutt :)

Prøver å tenke hva som typisk er tegn på kjønnet på barner og hadde vært kjekt med en tråd å se om det virkelig er noen "faste" kjennetegn på kjønnet.

I løpet av mine først 3 måneder var jeg ekstremt trøtt, kvalm(men ikke oppkast) og hadde størst sug etter salt mat og sur frukt som appelsin og Ananas. Kvalmen ga seg uke 10 og siden da er d kun morgenkvalme om jeg venter for lenge med mat.

Hvordan er det med dere?

Har 6 svangerskap og sammenligne med. Nr 1 en gutt, kun trøtt og merket lite, 5 jenter etterpå, å ekstremt kvalm å trøtte å veldig uvel.

Kan si med sikkerhet at dette også blir ei jente, likt som med alle jentene. :happy:

Gleeeder meg sånn til å bli "normal" igjen, etter som jeg kan huske så kom energien å kvalmen forsvant i uke 15:happy:

Da har jeg vært på UL som viste uke 14 og fikk vite at vi venter en liten gutt :)

Prøver å tenke hva som typisk er tegn på kjønnet på barner og hadde vært kjekt med en tråd å se om det virkelig er noen "faste" kjennetegn på kjønnet.

I løpet av mine først 3 måneder var jeg ekstremt trøtt, kvalm(men ikke oppkast) og hadde størst sug etter salt mat og sur frukt som appelsin og Ananas. Kvalmen ga seg uke 10 og siden da er d kun morgenkvalme om jeg venter for lenge med mat.

Hvordan er det med dere?

jeg var helt lik og vi venter også (mest sannsynlig) en gutt! Trøtt, kvalm, men kastet kun opp et par ganger (fordi jeg våknet kjempe sulten og spiste kl 4 om natta....) Pommes frites med krydder og surt godteri eller sure epler og klementiner :happy:

Her har jeg hatt 3 ganske ulike svangerskap tidligere, men kun fått gutter. Denne gangen oppdaget jeg ikke at jeg var gravid før i uke 13, noe jeg er helt sjokkert over, ellers føler jeg formen er som sist jeg var gravid, ekstremt trøtt og kvalm, tenker konstant på mat men klarer knapt å få i meg noe. Tipper det er en gutt denne gangen og:)

Med guttene hadde jeg ikke så mange kjennetegn, litt trøtt i starten og såvidt litt kvalm de første ukene. Med minste som er jente var jeg ekstremt kvalm og spydde flere ganger i døgnet. Hadde halsbrann med alle 3 som ble verre for hvert svangerskap.

Nå med nr 4 har jeg vært helt forferdelig trøtt, kvalm, lite matlyst. Skal på oul i midten av mars og får nok vite da hva vi venter.

Jeg er helt sikker på at jeg venter en jente. Men må vente 3 uker til for å få det bekreftet.
Jeg har ingen symptomer overhodet. Var trøtt i starten. Pittelitt Kvalm de 5 første ukene men ikke verre enn en liten matbit fikk bort. Men jeg har en sånn intens følelse at det er en liten pike jeg bærer på. Blir spennende å se!

Back
Topp