Kjønn OUL

Mymlen93

Gift med forumet
Oktoberfruene 2018
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Var på OUL i dag, alt var perfekt :) så spurte eg om jordmora kunne se kjønnet, hu såg lenge å viste meg ein strek sidelengs å sa at som regel var det kun jenter så hadde den streken og hun såg ingen pip, så mest sannsynlig var det ei jente.

Flere som fikk litt defust svar?
Skal eg ta det som at det er jente å kjøpe inn jente ting? Hva sier dere?

Hos meg fekk dei ikkje til å sjå fra undersiden så godt for beina var i kryss. Så fekk liksom ikke det bilde av tissen som er tydelig

Her sa de veldig sikkert at det var en jente

Vi fikk også et litt diffust svar av gynekologen på OUL. Han "mente" det så ut som ei jente, og han "mente" han så skjedeslimhinnen (var som en hvit strek på bildet). Skal tilbake for kontroll av livmorhalsen i uke 24, da håper jeg vi får et klarere svar :) (Har altså ikke handlet rosa enda ;) )

Vi fikk også et litt diffust svar av gynekologen på OUL. Han "mente" det så ut som ei jente, og han "mente" han så skjedeslimhinnen (var som en hvit strek på bildet). Skal tilbake for kontroll av livmorhalsen i uke 24, da håper jeg vi får et klarere svar :) (Har altså ikke handlet rosa enda ;) )
Var en hvit strek mi jordmor såg og

Jordmor sa at her er det helt flatt, så dette er nok ei jente. Hun sjekka to ganger og sa det samme begge gangene. Babyen lå med beina rett opp så hun så nok godt tror jeg :P Men man kan aldri være 100% sa hun... Det sa forrige jordmor og, men hun hadde rett ;) Jeg skal på vekstkontroll i uke 24, 28, 32 og 36 så får nok vite det med sikkerhet :P Har handlet litt jenteting.

Jordmor sa det ser ut som det er jente, men at det aldri er 100% sikkert at det er riktig kjønn man ser på ul. Skal tilbake på vekstkontroll i uke 24 så jeg kommer til å be dem sjekke igjen da. Har kun 1 rosa plagg så langt, venter til etter neste ul før jeg kjøper mer ;)

Var på UL igjen for noen dager siden, også den gynekologen mente det så ut som ei jente. Har derfor våget meg til å kjøpe noen søte rosa sokker :knegg:

Vært på 3 ultralyder, og fått samme svar vær gang. Men lettest å se gutter, flest jenter som blir tatt feil kjønn på. Alle mine(forskjellige) har sagt at man bør ikke si at det blir jente hvis man ikke ser 100%

Back
Topp