Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, fikk ikke vite når jeg gikk med dattera heller. Skuffa kan man si.var dette på ordinære?
Det vi tenkte også, men syns det er lenge å vente, pluss at det koster endel. Skal på ultralyd på sykehuset i slutten av januar for å se hvor morkaka er. Så det er jo en mulighet å få se da også, men det er jo kjempelenge til!Så kjedelig :/ Hvis ikke vi ser kjønn når vi er på OUL så ofrer vi nok på oss en 3d ul i julegave og håper vi ser det daKan ikke gå helt til mars uten å vite!
Har du bestilt 3d eller vanlig?Fikk heller ikke vite på oul denne gangen. lå kneip igjen beina. har bestitl meg privat ul 19 november og skal på sykehuset når jeg er 30 uker for å sjekke morkaka
Ja, der er synd det er så dyrt altså :-\Det vi tenkte også, men syns det er lenge å vente, pluss at det koster endel. Skal på ultralyd på sykehuset i slutten av januar for å se hvor morkaka er. Så det er jo en mulighet å få se da også, men det er jo kjempelenge til!
Har du bestilt 3d eller vanlig?
Da får dere likevel en koselig opplevelse og får se lille èn gang til daLurer så veldig på om vi skal bestille privat ultralyd eller ikke.. Det er jo siste barnet, så tenker at hva gjør vel det å få se den lille en ekstra gang.Men hva om de ikke kan se kjønnet på denne ultralyden heller. Æsj..