Kjønn Oul

Bubba

Elsker forumet
Marsboerne
Må si det er kjipt å ikke få vite kjønn på OUL, når man så veldig gjerne ville vite. Flere som har sjenerte babyer i magen?

Hadde det slik sist vi. Var skikkelig skuffa da. :mad:

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

var dette på ordinære?

uff det er kjedelig:/ vil du dra på flere ul for og finne det ut da?

Har en svært sjenert liten baby i magen som ligger nedover mot min rygg å som ikke var interessert i å snu seg.. Men fikk sett kjønnet for det om.. Å det var ikke tvil om at det var en gutt! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så kjedelig :/ Hvis ikke vi ser kjønn når vi er på OUL så ofrer vi nok på oss en 3d ul i julegave og håper vi ser det da :) Kan ikke gå helt til mars uten å vite!

Så kjedelig :/ Hvis ikke vi ser kjønn når vi er på OUL så ofrer vi nok på oss en 3d ul i julegave og håper vi ser det da :) Kan ikke gå helt til mars uten å vite!
Det vi tenkte også, men syns det er lenge å vente, pluss at det koster endel. Skal på ultralyd på sykehuset i slutten av januar for å se hvor morkaka er. Så det er jo en mulighet å få se da også, men det er jo kjempelenge til!

Fikk heller ikke vite på oul denne gangen. lå kneip igjen beina. har bestitl meg privat ul 19 november og skal på sykehuset når jeg er 30 uker for å sjekke morkaka

Du har mulighet, vis du har en snill lege, og få han til og henvise deg til privat, så blir det ikke så dyrt

Det vi tenkte også, men syns det er lenge å vente, pluss at det koster endel. Skal på ultralyd på sykehuset i slutten av januar for å se hvor morkaka er. Så det er jo en mulighet å få se da også, men det er jo kjempelenge til!
Ja, der er synd det er så dyrt altså :-\

Vi fikk heller ikke sett. Ble kjempeskuffa! Var jo såååå klar for å sette i gang med de første innkjøpene til babylille..! Og ikke minst for å gjøre i stand soverommet. Noe jeg gleder meg helt enormt til!!

Vi har ny ul i uke 24 (noe som etter oul plutselig ble til uke 25...hehe), samt en i uke 32. Men jeg føler det er så lenge til!!! 44 dager!!!!!!!! Såååå, vurderer å spørre fastlegen min om å henvise meg til ul... Må bare finne en god grunn først...:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Lurer så veldig på om vi skal bestille privat ultralyd eller ikke.. Det er jo siste barnet, så tenker at hva gjør vel det å få se den lille en ekstra gang. :-) Men hva om de ikke kan se kjønnet på denne ultralyden heller. Æsj..

Lurer så veldig på om vi skal bestille privat ultralyd eller ikke.. Det er jo siste barnet, så tenker at hva gjør vel det å få se den lille en ekstra gang. :-) Men hva om de ikke kan se kjønnet på denne ultralyden heller. Æsj..
Da får dere likevel en koselig opplevelse og får se lille èn gang til da ;)

Fikk ikke vite på oul.
Men jeg har betilt meg 3D i uke 24/25 (de mente det var ganske fin tid da) så håper å se da :-)

Ellers skal jeg på vekstkontroll både i uke 28, 34 og 38 :-)

Jeg fikk vite selvom gutten kneip beina godt sammen, jordmor/legen gikk bare inn i riktig 'dybde' på ultralyden så var det ingen tvil.. :-)
Det var ikke veldig viktig for meg, men veeldig for den vordende storebror.. Jeg handler uansett ikke inn særlig kjønnsstereotypt utstyr om mulig (det er jo en del det pokker meg ikke er mulig å få tak i uten at det er spraylakkert rosa/lyseblått.. :-(), men det gjør det litt lettere å begynne å tenke på navn..!

Vi var i dag og fikk ikke vite kjønn. Skal tilbake i begynnelsen av november, håper vi får sett da. De skal gå gjennom babyen på nytt da de ikke fikk sett bla hjertet ordentlig.

Back
Topp