Kjønn og UL :)

Desemberhåp2014

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Hei alle fine damer og jenter :-)!
Vært på UL idag, og lest veldig mye før ul om hvordan se kjønn ( jeg er så syyyylt nysgjerrig på hva det er i magen min da det bare er jenter på min side og bare gutter på hans side )
Legger ved et bilde hvor det er filmet rett inn mellom beina og jeg har lest et sted at om man ser 3 prikker så er det jente. Noen som vet noe om dette? Og hva tror dere når dere ser bilde :)? Åååå spennende dette her :) er forresten 15 uker <: ImageUploadedByBV Forum1402515039.634426.jpg

Lykkelig gravid ❤️

Så spennende :) hehe jeg aner ikke, har tydelig fått sett både tissemann og pung på ul med de andre så her vet jeg ikke hva skal se etter, annet enn at det faktisk ikke finnes tissemann og pung der på bilde(som jeg ser) så det må vel kategoriseres som jente :p sa de ikke noe da siden de klarte få bilde mellom beina?!

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Så spennende :) hehe jeg aner ikke, har tydelig fått sett både tissemann og pung på ul med de andre så her vet jeg ikke hva skal se etter, annet enn at det faktisk ikke finnes tissemann og pung der på bilde(som jeg ser) så det må vel kategoriseres som jente :p sa de ikke noe da siden de klarte få bilde mellom beina?!

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️
Ja , begynner mer å mer å tro det er jente etter vill googling Hehe..
Nei hun sa det var for tidlig å at jeg måtte vente til OUL :-/

Lykkelig gravid ❤️

Back
Topp