Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
dere som har flere barn,har dere merket forskjell på kvalmen etter hvilket kjønn det er?
Første mann var en gutt,jeg var aldri kvalm.
Jente andre gang,var mye kvalm og spydde litt.
Ikke noe særlig kvalm denne gang,så tror det er gutt.
men kvalmen kan vel enda komme?
Første mann var gutt, vart kvalm av lukter og sånn, andre mann er jente og hun var jeg kvalm/spydde med lenger ut i sv. enn gutten. Men jeg tror ikke på det med kvalme uansett, søsteren min som var gravid med gutt, spydde HELE tiden i flere mnd. Klarte ikke vere med på familiesamlinger, ingenting. Derfor er den myten avkreftet for min del
Mitt første barn var jente og jeg hadde kvalmen i den perioden som er gjennomsnittlig. Var kvalm frem til ca kl 12. Spydde også var det over frem til neste dag
Jeg har bare en jente fra før av da og var kvalm med henne fra ca uke 6-14.. Er en av de som tror kvalme=jente har det likt denne gangen også og er overbevist om at det er en jente til.. Selvfølgelig kan man jo være kvalm med gutt også, men det virker som veldig mange som sliter med kvalme venter jente..
Var kvalm hele døgnet i 11 uker sist, spydde nesten hver dag. (Det begynte i uke 4). Etter det slet jeg bare med morgenkvalme i noen uker til. Jeg ventet jente. Nå har ikke kvalmen kommet ennå, bare litt uggen på kveldstid. Håper det holder seg sånn! Men jeg tror ikke det har noe med kjønn å gjøre
Første mann var en gutt, kastet opp 24\7 i nesten hele svangerskapet..
Nå er jeg kvalm,svimmel,helt tappet for krefter,smerter i nederste del av rygg og mage så vil tippe det blir en liten gutt denne gangen også..Det er nemelig ikke jenter omtrent i mannen min sin familie så det er nok ganske liten sjans for att det skal skje
Var ikke spesiellt kvalm hverken med første eller andre mann og det er en av hvert kjønn. Men nå er jeg dritkvalm, så tror ikke det har noe særlig å si