Kjønn og hjertelyd

Har stemt på min gutt/jente. Les utfyllende under

• Antall som har svart
    9

spent21

Forelsket i forumet
På dere som har barn fra før. Vil dere si det stemmer med at gutter har under 140 hjerteslag i minuttet og jenter over? Har stemt hos meg med gutten og jenta jeg har. Så spent på om det stemmer denne gangen og. Er dette bare en myte eller er det noe i det? :laughing002 :love017

På dere som har barn fra før. Vil dere si det stemmer med at gutter har under 140 hjerteslag i minuttet og jenter over? Har stemt hos meg med gutten og jenta jeg har. Så spent på om det stemmer denne gangen og. Er dette bare en myte eller er det noe i det? :laughing002 :love017

Var hos jordmor i går og da var hjerteslagene på 155, og med jenta mi var den alltid rundt 170, så vil si den er en del lavere med gutten i magen. Var det første jeg tenkte når hu sa 155 i går :hilarious:

Gutten vår lå lavere enn jenta vår. Husker ikke om det var så lavt som under 140

Jeg har ingen barn fra før men spennende å lese, hos jordmor for en uke siden så var hjerteslagene på 170. Hos gyn siste gangene så har det ligget mellom. 170 og 179

Spent å se på tvillingene. Den ene har litt høyere en den andre å ligger på rundt 160-170. Den andre noe lavere (hører forskjell på hastigheten uten å telle) I dag når jeg hørte med doppler hadde den andre 145-155 ca. Spent på om det er to jenter eller om det er en av hver

I hvilken uke ca var dere når dere sammenligner? Jordmor sa at fosteret sin var på topp når jeg var der 9+3, men ville gå litt ned igjen. Er det da feks etter uke 12 dere sammenligner de ulike svangerskapene? Gøy hvis det er noe i teorien :smiley-bounce012

I hvilken uke ca var dere når dere sammenligner? Jordmor sa at fosteret sin var på topp når jeg var der 9+3, men ville gå litt ned igjen. Er det da feks etter uke 12 dere sammenligner de ulike svangerskapene? Gøy hvis det er noe i teorien :smiley-bounce012

Ja en god stund etter uke 12 for min del :) E vel heller nærmere mot halvveis og utover

Jentungen var mellom 150 å 160, mens guttungen var oppi 180 på er tidspunkt. Men da var jeg veldig dehydrert. Intravenøs væske roa han å han holdt seg rundt 160ish:shy:

Back
Topp