Kjønn og hjertefrekvens

MrsWinchester

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
Dere som allerede vet kjønnet, hva ligger hjertefrekvensen på?

Jeg har jo vært sikkert på ar jeg skal ha gutt, men hjertefrekvensen lå faktisk på 156 på mandag så da ble jeg litt i stuss gitt [emoji14]

(Det sies at man Kan indikere kjønn utfra hjertefrekvens. Gutter ligger ofte på 130-140, og jenter på 150-160. Jeg mener dette har stemt med de to barna jeg har, skal sjekke det opp)

Ul-damen antydet jente og baby hadde 162 :) blir spennende og se fasiten på oul!

Det er bare en myte. Det er gjort flere medisinske studier på dette, og de har konkludert med at det ikke er noen statistisk signifikant forskjell i hjertefrekvensen på gutte- og jentefostre. Om du googler finner du flere studier :)

Min jente i magen har en hjertefrekvens på 140.

Har lest at hjertefrekvens endrer seg også utover i graviditeten, så vet ikke helt om jeg hadde stolt på dette..

Jeg stoler overhodet ikke på det,spurte mest på gøy [emoji846]
Det KAN være en indikasjon, det ER ikke [emoji1360] og ja, jeg også har lest at det er nærmere fødsel det evt er "sikrest".

Sniker fra desember.

Vi venter jente og hjerterytmen lå på 150+ tidlig i svangerskapet. Den har vært nede på 140-tallet et par ganger etter uke 20.

Vi var på TUL i uke 12+1, og jordmor antydet da at det var en gutt. Tar jo det med en klype salt, selvfølgelig, men det var nå det hun sa - og da var frekvensen på 166 :)

Jenta mi hadde 128 i snitt hele svangerskapet..

Back
Topp