Kjønn igjen..!;)

Qiwi

Glad i forumet
Sist æ va gravid hadde æ så fin utstråling, glød i huden og generelt greit opplagt i 1.trimester. Fikk gutt. Denne gangen ser æ bleik og sliten ut, blir spennanes å se om d stemme d æ har lest enkelte plassa at jentefostre stjel mors skjønnhet.. Ikke d at dn va så mye å skryte av i utgangspunktet, mn nu føle æ mæ skikkelig overkjørt førr tia:) nån som har erfaringer?

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

Jeg har også lest dette med at jenter stjeler mors skjønnhet. Jeg har fått så ekstremt mye kviser etter jeg ble gravid, så er også veldig spent på dette :-)

Sent from my GT-I9305

Jeg ble rett og slett stygg sist, med kviser overalt...fikk gutt! Denne gangen føler jeg meg ikke like fæl, men kvisene er der. Vet jo ikke hva det blir, men blir det jente så er det motsatt på meg. Men holder en knapp på en gutt til♥

Jeg føler meg skikkelig stygg om dagen,
Og huden min ser ikke ut. Rød og kvisette. husker ikke at jeg var sånn forrige gang. Fikk jente da. Blir spennende å se:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tror nok det er en myte selv om det er morsomt å se om ulike svangerskap gir ulike kjønn. Mine første var relative like og fikk samme kjønn. Denne gangen er jeg mye mer utslitt så vi får se...

Jeg så nok litt bedre ut sist gang til tross for kvalme.. men det kan jo ha sammenheng med at jeg trente og var 5 år yngre:) Har ingen anelse hva det blir denne gangen, men sist følte jeg veldig på gutt.

Det er bare myter!

Men morsomt å forske litt på

Morsom myte i hvertfall da :)
Her har jeg ingen utrstråling, masse kviser, kaster opp og ser ganske herjet ut! :P og jordmor mente på at vi får jente, uten at hu var helt sikker da :)

❤ I mars kommer det lille mirakelet vårt ❤

Back
Topp