Kjønn i uke 14

Rockemamma88

Flørter med forumet
Var hos Nahid på Bærum Gyn. i går, og hun sa at det med høy sannsynlighet (80%) var en liten gutt i magen min (yay[emoji7][emoji170]).

Andre som har erfaring med henne eller å finne ut kjønn så tidlig?

Jeg fikk vite kjønn i uke 14, men det var hos Martin Lundring på Jessheim. Han sa ingen prosentsjanse, han var ganske så sikker[emoji4]

Vi venter også en gutt[emoji170]

Jeg er i uke 14 nå og vil sååå gjerne vite kjønn!! Har en følelse av at det er en gutt, men alle rundt meg sier jente :p Er det noen gynekologer/jordmødre i Oslo området som er «kjent» for å vite kjønn tidlig?

Jeg er i uke 14 nå og vil sååå gjerne vite kjønn!! Har en følelse av at det er en gutt, men alle rundt meg sier jente [emoji14] Er det noen gynekologer/jordmødre i Oslo området som er «kjent» for å vite kjønn tidlig?
Anbefaler Lundring på Jessheim, han er dyr men gjør en grundig sjekk av alt som sjekkes kan i tillegg til kjønn. Spesialistsenteret for kvinner heter det [emoji5]

Anbefaler Lundring på Jessheim, han er dyr men gjør en grundig sjekk av alt som sjekkes kan i tillegg til kjønn. Spesialistsenteret for kvinner heter det [emoji5]

Har faktisk hørt om ham! Men prisen hos han er litt stiv synes jeg.. og i tillegg er det i Jessheim, synes det er så langt unna :(

Sniker fra oktober.
Jeg var hos Martin Lundring når jeg gikk med første :) Fikk vite i uke 13 at vi ventet en gutt :D Han er veldig dyktig og virkelig til å anbefale. Ja det koster, men det er verdt det :) Skal til han med oktoberspiren vår om ett par uker :) Vemdig flink til å forklare under ultralyden og får med minnepenn med både film og bilder:)

Har faktisk hørt om ham! Men prisen hos han er litt stiv synes jeg.. og i tillegg er det i Jessheim, synes det er så langt unna :(
Skjønner det altså, men jeg personlig syns det er verdt det... kjørte selv fra Ski til Jessheim for å komme til han, tok vel en times tid hver vei [emoji28]

Skjønner det altså, men jeg personlig syns det er verdt det... kjørte selv fra Ski til Jessheim for å komme til han, tok vel en times tid hver vei [emoji28]

Oi. Ok da burde jeg ikke klage på distansen, hehe. Kan jeg spørre hva du gjorde hos han? var på tidlig UL da jeg var uke 10, og da så vi bare på den lille. Er det det samme som skjer hos Lundring også? :)

Oi. Ok da burde jeg ikke klage på distansen, hehe. Kan jeg spørre hva du gjorde hos han? var på tidlig UL da jeg var uke 10, og da så vi bare på den lille. Er det det samme som skjer hos Lundring også? :)
Vi hadde uke 13+1 (altså 11-14) og det er mye mer enn å se på babyen [emoji846] Han sjekket hjertet, nesebein, målte nakkefold, telte fingrene, morkakeplassering, navlestreng, switchet til 3D osv [emoji4] Hvis alt er bra så er sannsynligheten for kromosomavvik ekstremt liten... utrolig betryggende! Men om du er i uke 14 ser det ut som du trenger time ganske kjapt evt... [emoji846]
12965a695f18361044845fe2fffda082.jpg

Back
Topp