Kjønn i uke 10?

Meko

Flørter med forumet
Hei,
er det noen som vet om man kan se kjønnet når man kun er 10 uker? Vi skal på et tidlig ul da for at se at alt er greit. Så jeg bare lurer på om jeg kan få vite kjønnet i tillegg da eller om jeg må vente i spenning på det til det ordinære ultralydet. Jeg er så spent på om jeg får en jenta denne gangen eller om Jonas skal få en lillebror...emoticon

Bioteknologiloven § 4-5» - Forbud mot å opplyse om kjønn før 12. uke.

Dessverre!! Legen har rett og slett ikke lov til å gi deg denne opplysninger på dette stadiet.
Kjipt! Jeg skjønner at du er spent da!! Er sinnsykt spent selv =)

Vi fikk vite i uke 11 sist at det nok var en gutt, det viste seg og stemme :)

Kan man ikke se noe ut i fra antall hjerteslag i minuttet? Dette får man jo vite på vanlig svangerskapskontroll. Kanskje ikke en pålitelig kilde, men trodde det var noe i dette?

De kan nok bare se om det er tydelig gutt i uke 14,men hjerteryte kan nok ikke gi noe svar på kjønn. Vi fikk vite kjønn tydelig på ul i uke 18 sist. og hadde da vært på ul i uke 14 og 11 og da var det helt umulig å se mente legen,så da var det nok en jente..

Og det hadde han rett i :)

Er enig med at det er så spennende!! Syntes det er fælt og ikke få vite kjønn føre ordinær Ul føre januar!! :(

Med Isak var vi på UL i uke 14, og da kunne vi og gyn tydelig se at det var en gutt :)

Back
Topp