Kjønn 13+0?

Jeg skal på tirsdag 12+4, hååper de kan gi en indikasjon på kjønn :D Men tviler litt da :p

Jeg skal på ul 13+2 og håper de kan se, men trooor ikkeog særlig om de sier jente, vil jeg ikke kjøpe det helt

Jeg var på ultralyd i uke 13+3 og da var det ingen tvil om kjønn for å si det sånn laughing6
Man kunne tydelig se at det var en liten gutt, veldig gøy!

Jeg skal på ultralyd i kommende uke, da er jeg 12+6. Er kontroll pga tvillingsvangerskap så regner kanskje ikke med det er høyt prioritert å se etter kjønn :rolleyes: Visst ikke det for å avklare ifht om det er toegga og enegga da.
Men jeg vet om flere som har fått vite det i uke 13, så tror det skal gå an da :)

Skal på ultralyd mellom uke 12 og 13, håper å få vite kjønn.

Var pp ultralyd 13+4. Gynekologen ville tippe det er en liten gutt, men ville ikke si det helt sikkert :)

Fikk beskjed av jm at de kunne se kjønn fra uke 13 om babyen låg i rett stilling :) fikk selv vite de 13+5 :)

Fikk beskjed av jm at de kunne se kjønn fra uke 13 om babyen låg i rett stilling :) fikk selv vite de 13+5 :)
Gjelder dette bare ved innvendig ultralyd eller utvendig au? :-)

Var 13+2, selvom hun målte meg til 14+2. Der var hun sikker på at det var jente. Men måtte moderere seg til 90% :p

Jeg var på ul 11+2. Da mente han at det var en gutt, men at det ikke kunne sies sikkert. Han syntes også det ville være rart om det ble jente i forhold til det vi så på innvendig ul.

Jeg var på ultralyd 12+6, spurte om de kunnne se hva det var, men fikk beskjed om at det var for tidlig. Men har veldig jentefølelse..

Jeg skal på ny TUL i morgen, er da 13+4, og veldig spent på om vi ser kjønn :)

Jeg var på ul når jeg var 12+6 (ble målt til 13+2). Han sa han vanligvis bruker å se kjønnet når det er gutt. Han klarte ikke å se noe nå, så det kunne tyde på jente. Så det blir spennende å se om han har rett på oul :)

Var på ultralyd i dag. Er 13+4 beregnet ut fra første TUL (har ikke menstermin), og ble målt til 13+1 på kropp og 13+4 på hode i dag, så et sted mellom der en plass.
Gynekologen slet med å få sett ordentlig mellom beina på lille, og det var jo uhyre smått nedi der.. Trodde først gutt (trodde jeg også, var en liten tapp der), men så plutselig jente når hun flyttet proben, og så gutt igjen, men var veldig, veldig usikker.
Så da er det bare å glede seg til OUL og vi får fasiten :)

Dobbelt innlegg..

På ul i går, 12+0 syns både jordmor og j det kunne se ut som en gutt. Det var en tut der. Men hun var samtidig usikker.

I såfall så stemmer ikke ramzi metoden :hilarious:

Back
Topp