T tottil Glad i forumet 19 Feb 2008 #1 Noen som vet hvor man får kjøpt bilderammer med magnet for å henge på kjøleskapet?og hvor mye de koster ca?
Noen som vet hvor man får kjøpt bilderammer med magnet for å henge på kjøleskapet?og hvor mye de koster ca?
LilleBall Forumet er livet 19 Feb 2008 #2 Kanskje nille eller europris? [:)] Aner strengt tatt ikke..
T tottil Glad i forumet 19 Feb 2008 #3 Vet ikke jeg heller. Mener jeg har sett en reklame for det men aner ikke hvor det var. Kanskje fotobutikkene på nettet har noe???får sjekke senere. Fint om noen vet likevell da...[:)]
Vet ikke jeg heller. Mener jeg har sett en reklame for det men aner ikke hvor det var. Kanskje fotobutikkene på nettet har noe???får sjekke senere. Fint om noen vet likevell da...[:)]
LilleBall Forumet er livet 19 Feb 2008 #4 Ja, du kan jo ser på fotoknutsen, eurofoto, japanfoto.. kanskje de har noe der [:)]
T tottil Glad i forumet 19 Feb 2008 #6 Tusen takk for svar[:)] fant noen på fotoknutsen men er sikkert billigere på IKEA. Får se neste gang jeg er der[:)]
Tusen takk for svar[:)] fant noen på fotoknutsen men er sikkert billigere på IKEA. Får se neste gang jeg er der[:)]