kjøleskapinnhold...

Trillemor82

Forumet er livet
hva bare må du ha i kjøleskapet ditt??

(jeg prøver å lage mange interessante tråder her i mangel av noe bedre å gjøre...)


Jeg klarer meg ikke uten fetaost.. helt hekta.. blir helt despo om jeg ikke har det tilgjengelig.. (svangerskapet spiller ikke noe rolle i denne sammenheng)
 
Må ha melk og jus. Smør er også obligatorisk. Kjenner også at jeg blir litt smådesperat hvis jeg ikke har egg, for har jeg egg kan jeg alltid bake et eller annet.
Liker også at det er rømme. Og så er det greit med litt yoghurt også. Så det går veldsig i basisvarer her altså.
 
Vi må ha smør (eller, vi bruker margarin), ketchup (Hellstrøm hadde besvimt nå, ikke sant), melk og juice, syltetøy (holdbart, så om alt annet pålegg har gått ut på dato mens vi er på ferie er det alltids noe vi kan ha på skiva) og egg. Har stort sett kaviar og majones også når jeg tenker meg om, og yoghurt til ungene. Jeg oppbevarer også hermetikk i kjøleskapet (har kjølehjørne så plass er ikke noe problem), og jeg må alltid ha en boks med mais og en med tomater - da kan man lage nesten hva som helst til middag ;-D
 
Smør, eller margarin da.. Syltetøy, gulost, brokkoli og melk.. Ikke mye jeg MÅ ha egentlig, for det er jo bare å stikke i butikken stort sett når som helst..
 
Back
Topp