Kjøkkenmaskin?

jente 92

Elsker forumet
Har planer om å kjøpe meg en kjøkkenmaskin ganske så raskt. Så litt på den til bosch som ble best i test på tv2 hjelper deg ifjord.

Men vil gjerne høre hva andre her inne anbefaler. Helst en som ikke koster mere enn 2000 :-)

Hvilken har du? Og er du fornøyd med den?

Jeg har en Kenwood. Liker den veldig godt! Mangler bare kjøttkverna som hører til, men den har jeg strengt tatt ikke hatt behov for enda :p

Jeg er også vant med denne maskinen gjennom oppveksten da, så for meg passer den godt :)

Jeg hadde en OBH som var helt grei men bråkte noe sykt. Så knakk jeg festet og måtte ha meg en ny.

Stod mellom Kenwood og Kitcheaid.
Det samrte valget ville vært Kenwood, men jeg baker gjærbakst for hånd og trente derfor ikke så stor motor, så gikk for Kitchenaiden som jeg synes er penere :P
Jeg er veldig fornøyd med den til mitt bruk, og spesielt den k-vispen med slikkepottkant er genial. Men den er dyr, og alt ekstrautstyret til den er også dyrt.
Kenwood (du får rimeligere mindre modeller feks på Coop Obs til 2000-3000kr) er veldig gode kjøp med mindre du vil bruke 7000 på en Kenwood Major (verdt pengene om man bruker den veldig mye).

Jeg har Kenwood, og jeg elsker den! Har en av de rimeligere variantene, tror vi ga rett over 3000 for den og den er verdt hver krone.

Jeg har Kenwood major, den jeg har er bare 900w mener jeg, men er superfornøyd og lager bolledeig til 32 relativt store boller i den uten problem eller til 3 -4 brød i alle fall så jeg er strålende fornøyd med den. kithenaid er finere da ellers vet jeg ikke så mye om andre

Jeg baker MYE, og skal jeg ha ny kjøkkenmaskin er det ingen tvil at jeg skal ha kenwood major igjen.. Stor bolle og god motor er viktig :)

Jeg har Kenwood Major og syns den er super! Fikk den til jul for et par år siden, så vet ikke hva den koster. ;)

Har lyst på kenwood major selv. Jeg så det var tilbud på den på ellos.no nå. Men jeg har bursdag om ikke så lenge, så vil ønske meg den da.

Kenwood! Har den med masse utstyr.. de er ofte på tilbud :-)

Kenwood her og :-)

Jeg har Kenwood, og jeg elsker den! Har en av de rimeligere variantene, tror vi ga rett over 3000 for den og den er verdt hver krone.
Jeg har Kenwood major fått i gave. Elsker den. Som sagt av frk. fant verdt hver krone!

Back
Topp