Kjøkkenmaskin!

Uggabugga

Andre møte med forumet
Kan noen anbefale meg en kjøkkenmaskin som er bra? Vil ha en som ikke er altfor stor, ikke noe komplisert, ikke altfor dyr og vil ha mye for pengene! Og gjerne litt pen å se på.. Finnes dette? Sånn at jeg kaaanskje kan bli litt husmor og gidde å bake! emoticon

Jeg har en kenwood, digger den. Aldri bakt så mye før etter at den kom i hus :)

Kenwood-maskinene.. Mamma har hatt sin i 30 år. Den surrer og går fortsatt. Jeg har også en med bla. kjøttkvern som tilbehør. Geniale greier. =) Lager min egen kyllingkjøttdeig (vil prøve å unngå MUK), kommer jeg over billig storfekjøtt som egner seg, så lager jeg min egen, vanlige kjøttdeig også. Det er fort gjort og jeg lager jo opp en del og fryser ned når jeg først gjør det. Baking er en lek når man har eltemaskin. =)

Kenwood-maskinene.. Mamma har hatt sin i 30 år. Den surrer og går fortsatt. Jeg har også en med bla. kjøttkvern som tilbehør. Geniale greier. =) Lager min egen kyllingkjøttdeig (vil prøve å unngå MUK), kommer jeg over billig storfekjøtt som egner seg, så lager jeg min egen, vanlige kjøttdeig også. Det er fort gjort og jeg lager jo opp en del og fryser ned når jeg først gjør det. Baking er en lek når man har eltemaskin. =)

Enig med de andre her:-) Kenwood er kjempe fornøyd med min:-)

Jeg har også en Kenwood. Major. Ville aldri kjøpt den igjen iallefall, synes det er sykt irriterende å måtte stå å måke råvarene inn i eltekroken. Den tar ikke ordentlig rundt i kantene. Og det er visst et vanlig "problem" med de maskinene. 

Så jeg hadde ikke gått for den en gang til. Kitchen Aid hadde jeg valgt. 

Labambie skrev:
Jeg har også en Kenwood. Major. Ville aldri kjøpt den igjen iallefall, synes det er sykt irriterende å måtte stå å måke råvarene inn i eltekroken. Den tar ikke ordentlig rundt i kantene. Og det er visst et vanlig "problem" med de maskinene. 

Så jeg hadde ikke gått for den en gang til. Kitchen Aid hadde jeg valgt. 

Kitchen aiden rister ned fra benken når man lager brøddeig

Assistenten som tidligere var produsert av elektrolux, men nå er ett frittstående produkt kommer best i test på det meste, men den er dyr og (unnskyld til alle som evnt har den) ikke særlig vakker å se på. 

http://www.jernia.no/k/ki.aspx?sku=659884

Kitchen aiden er den eneste maskina jeg vil kalle skikkelig dritfin. Den er rett og slett elegant og gjør seg som dekor på benken noe som ikke gjør noe med tanke på vekta man flytter hver gang man skal drasse den rundt;)

Sorland skrev:
Jeg har en kenwood, digger den. Aldri bakt så mye før etter at den kom i hus :)

Jeg har kitchen aid. Er veldig fornøyd med den til mitt bruk. Er ikke storbaker da. Men går da innimellom å lage komle (kompe/raspeballer eller whatever andre kaller det) med kverna, eller pizzadeig og det aller meste JEG trenger den til hvertfall.
Fin er den også :)

>Spyro< skrev:
Jeg har kitchen aid. Er veldig fornøyd med den til mitt bruk. Er ikke storbaker da. Men går da innimellom å lage komle (kompe/raspeballer eller whatever andre kaller det) med kverna, eller pizzadeig og det aller meste JEG trenger den til hvertfall.
Fin er den også :)

Rister din fælt når du lager store gjærdeiger?

Jeg ville LETT valgt kitchenaid. Jeg ønsker meg skikkelig en sånn en. Hadde nok ikke blitt brukt til så mye annet enn pynt, men GUUUUD så lekker den er <3 

Back
Topp