Kjøkkenmaskin

Pucca

Elsker forumet
Jeg trenger en liten hendig kjøkkenmaskin. Jeg har en svær electrolux kjøkkenmaskin som er genial til f.eks å elte boller, men jeg savner en liten en hvis jeg bare skal piske litt krem eller lage noen vafler. For bollen på electroluxen min er så svær at jeg må lage en del for at det skal gå rett og slett. Så trenger ikke en kitchen aid eller kenwood, de er også for store.

Jeg har en liten håndvisp, men det er jo så lite praktisk og måtte stå å holde på den... Så har noen et godt tips? Og det gjør jo ingenting hvis noen vet om en i roooooosa ;p

Enkleste blir vel en sånn helt standar mixmaster til 200-400kr på Elkjøp osv.
Jeg har det og det er utrolig snerten å bare få piska litt krem, men det følger også med bolle og stativ så man kan piske lenge uten å holde den greia :)

Eller en sånn en:

*Prinsessa skrev:
Enkleste blir vel en sånn helt standar mixmaster til 200-400kr på Elkjøp osv.
Jeg har det og det er utrolig snerten å bare få piska litt krem, men det følger også med bolle og stativ så man kan piske lenge uten å holde den greia :)

Eller en sånn en:

Den var jo veldig rosa og søt. Skulle vært stativ og bolle med. Jeg tar meg en tur på elkjøp en dag og ser om jeg finner en mixmaster:)

jeg ønska meg mixmaster med stativ og bolle av samme grunner som du - jeg har en kenwood major maskin og den tar jo litt plass, og bollene er et mareritt å vaske opp... (for mannen.... jeg har aldri vaska opp de etter meg.. haha..)..

Men mamma var og kikka, og de tok nesten like stor plass i skapet som kenwooden, så hun ville ikke kjøpe til meg for hun mente jeg ikke hadde plass i skapet :P
Så da står jeg her med den håndholdte.. Skal jeg bare piske en dæsj krem til kakao eller noe bruker jeg stavmikseren.. 

Back
Topp