Kjøkkeninnredning?

FRK John Deere

Forumet er livet
95% sikkert nå, at vi skal bygge hus..

Blir et gårdshus, stort og flott[:D]

Noen tips til fin/passende kjøkkeninnredning?

Må helt til finnland for nærmeste IKEA.. så det er ikke aktuellt..

MEN det var et NYDELIG kjøkken!!![:D]

Vi er nesten ferdig med å sette opp nice hvit fra Nettoline. Ligner på lindingø. Er et ganske rimelig kjøkken, men dyrere enn ikea.

på gårdshus liker jeg godt hvite klassiske kjøkken, det har jo de fleste kjøkkenforhandlere. Coop og byggmakker blant annet.

min store drøm har alltid være å ha kjøkkengrue, men har ikke plass dessverre. Men det passer sikkelig til gardskjøkken iallefall[:)]

ORIGINAL: novembermams

Vi er nesten ferdig med å sette opp nice hvit fra Nettoline. Ligner på lindingø. Er et ganske rimelig kjøkken, men dyrere enn ikea.

på gårdshus liker jeg godt hvite klassiske kjøkken, det har jo de fleste kjøkkenforhandlere. Coop og byggmakker blant annet.

min store drøm har alltid være å ha kjøkkengrue, men har ikke plass dessverre. Men det passer sikkelig til gardskjøkken iallefall[:)]

Hva er kjøkkengrue?

ORIGINAL: FRK John Deere

ORIGINAL: novembermams

Hva er kjøkkengrue?

E slags 'innebygd' komfyr-område, slik som dette f.eks;

Synes forøvrig slike kjøkken er innmari fine- og passer finfint på et gårdsbruk [:)]

Vi bor på gårdsbruk selv og skal kline til med et fint kjøkken snart.
Her er noe av det vi har tenkt på her hjemme[:)]

ORIGINAL: Katrineisabell

Vi bor på gårdsbruk selv og skal kline til med et fint kjøkken snart.
Her er noe av det vi har tenkt på her hjemme[:)]

Hvilket kjøkken er på det øverste bildet?

Meny Kjøkken fra Drømmekjøkkenet med herregårdtilbehør[:)]

http://www.drommekjokkenet.no/kok_2/kok_no#/?cat=7dcfc643-d9c8-4ecb-890b-dd6ebfe0b27c

Back
Topp