Kjøkkengulv

Jeg likte i grunn gulvet! Blir sikkert stilig til hvitt og svart :)

Jeg liker gulvet.

Men ville valgt utifra hvordan kjøkkenet er, om det er kjøkkenkrok eller eget rom, om det har lett adgang til spisestue/stue.. og hvilket gulv som legges der. Jeg ville nok hatt samme type gulv om de må ligge nært.

jeg syns det gulvet er såååå fint men jeg fant det desverre rett etter at vi hadde lagt nytt gulv i hele 1.etg og nesten hele sokkelen kan liksom ikke legge det på vaskerommet heller...

Vi har handlet inn slikt gulv, bare i en litt mørkere variant til soverommene. Har ikke lagt det enda da. Spent på hvordan det blir =)

Vi kjøpte dette gulvet og skal legge det straks. Holder på å tømme kjøkkenet nå og håper på å begynne å sette det opp på søndag.
Skal legge ut bilde når det er ferdig.

Gleder meg. Er nok ikke den mest superflinke når det kommer til interiør og slikt og det å tenke seg til hvordan ting blir så syns dette er kjempevanskelig. Håper virkelig det blir fint.

Vi har akkurat satt inn hvit innredning og har svarte benkeplater og svarte fliser over benken.
Og vi har store svarte skifer lignende fliser med litt innskjær ta grått og jeg synes ikke det ble mørkt!
Liker kjøkkenet mitt så utrolig godt!

Lykke til med valget!

Back
Topp