Kjøkkenet skal pusses opp..

cicci81

Glad i forumet
Vi skal bytte ut kjøkkenbenken, fjerne halve "øya" og male kantene på dørene..
Kjøkkenet er nå med hvit kjøkkenbenk hvite dører med trehvite kanter...
Så er spørsmålet: Hvilken farge på benken?? (stein er uaktuelt så det blir laminat)

Det skal og byttes!! Parkett eller laminat!! Kjøkkenet er i åpen løsning mot stua.. Gulvet som er der nå er lagt i hast og alt er flytta inn noen timer etter så det er sklidd fra hverandre..
Store sprekker i gulvet!!! Vil ha gulvet passe mørkt..

Jeg ville valt sort plate i laminat til benkeplate. Og sort/grått belegg på gulvet.

hvis jeg skal pusse opp kjøkken her skal jeg ha belegg (sann som man har på bad, på rull) på kjøkkenet. Ingen riper, ingen skader, ingenting gale kan skje med det.

ORIGINAL: Miss Fat

Jeg ville valt sort plate i laminat til benkeplate. Og sort/grått belegg på gulvet.

hvis jeg skal pusse opp kjøkken her skal jeg ha belegg (sann som man har på bad, på rull) på kjøkkenet. Ingen riper, ingen skader, ingenting gale kan skje med det.

Og i tillegg er det mykere å gå på enn laminatgulv![;)] Lettere å vaske enn fliser[8D]

ORIGINAL: Alveola*

ORIGINAL: Miss Fat

Og i tillegg er det mykere å gå på enn laminatgulv![;)] Lettere å vaske enn fliser[8D]

Ikke minst vaske ja. Som den selværklærte husmor jeg er en renhold det viktigste. Her kan du jo vaske med vann uten å bekymre der. Fliser ville jeg aldri hatt på kjøkken. For harde og gå på, og ikke minst miste ting på. Glass går ikke i 5 deler, men 500...

Vil ikke ha belegg.. siden det er i åpen løsning med stua..

ORIGINAL: cicci81

Vil ikke ha belegg.. siden det er i åpen løsning med stua..

Svigers har belegg på kjøkken selv om det er i åpen løsning med stua, er jo kjøkken og separat rom likevel.

Men hvis dere ikke vil ha ville jeg heller funnet en lys laminat og hatt der, bedre det enn parkett.
For da utgår vel laminatfliser og, hvis dere skal ha likt som stua.

Jeg har lys laminat på kjøkkenet, og jeg kan rett og slett ikke vente med å få bytta det ut [:'(] ! Hver miiiiinste ting vises, hater lyst gulv! [&:]

ORIGINAL: Marit_mor

Jeg har lys laminat på kjøkkenet, og jeg kan rett og slett ikke vente med å få bytta det ut [:'(] ! Hver miiiiinste ting vises, hater lyst gulv! [&:]

Ja lyst skal vi ikke ha!!  Det vi har nå er ganske lyst..

Back
Topp