Kjøkkenet mitt.

lnie

Forumet er livet
Jeg har glemt å skryte av kjøkkenet mitt.

Før:

Nå: (Litt halvferdig, og div. ting er blitt gjort siden jeg tok bildene. Tilogmed fått opp gardiner!)

Så fint det ble! Deilig med nytt kjøkken, ikke sant [:D]

Jeg går fortsatt og skurer benkene, gnikker håndtakene og vasker dørene. Helt mani. Jeg aner ikke hvor lang tid det går etter at kjøkkenet er ferdig før den manien gir seg... vårt var ferdig i mai.

OJ! Det ble så fint da! [:D][:D][:D][:D]

Wow, så bra det ble[:D] Et godt kjøkken er virkelig et must[:)]

Superfint [:)]

Takk! [:D][:D] Er så fornøyd, bortsett fra de gangene sambo holder på der inne.. Jeg smårydder, småvasker og holder på der inne hele dagen. Så kommer han om kvelden, roter og søler[>:]

Kjempe fint!
Jeg vil også ha nytt kjøkken [:D][:D]

ORIGINAL: linnine

Wow, så bra det ble[:D] Et godt kjøkken er virkelig et must[:)]

sign

ORIGINAL: Kattekine

Det var jo kjempe fint!!

Men syntes det gamlekjøkkent også var fint jeg da[:)] Kan du ikke sende det gamle til meg i posten?[:D]

Haha, det var det en mann som fikk gratis, kom og hentet det og tok det ned selv[8D][8D]

Å så fantastisk fint det var! Sånn har jeg også lyst på!! [:)] (selv om jeg nettopp har fått nytt kjøkken)

Du..har dere stor leilighet?? Tenkte siden kjøkkenet så så stort ut, så må jo resten også være stort!

ORIGINAL: Kin3mor

Å så fantastisk fint det var! Sånn har jeg også lyst på!! [:)] (selv om jeg nettopp har fått nytt kjøkken)

Du..har dere stor leilighet?? Tenkte siden kjøkkenet så så stort ut, så må jo resten også være stort!

Den er vel på...72kvm? Jaa. Stua er litt større. Men vi har en sjelden leilighet; Stort kjøkken![8D]

[:D]
ORIGINAL: Tessy_

OJ! Det ble så fint da! [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: lnie

ORIGINAL: Kin3mor

Den er vel på...72kvm? Jaa. Stua er litt større. Men vi har en sjelden leilighet; Stort kjøkken![8D]

Ja, det er litt uvanlig! Jeg ELSKER store kjøkken! Kjempe fint var det nå i allefall!

Kjempefint!!!

Back
Topp