Kjøkkenet er "Off Limit"

Fiolia

Flørter med forumet
Er det et sted i huset du ikke kan være? En lukt du bare ikke takler?

Jeg har det sånn med kjøkkenet vårt. Det er en lukt der (i følge meg, ikke i følge mannen) som jeg rett og slett blir dårlig av. Må ofte løpe på do etter å ha sneket meg inn på kjøkkene for å prøve å lage mat.

Huff, jeg må le litt og. Komisk, men fryktelig slitsomt etter snart 10 uker sånn.

Jeg har to rom, soverommet og vaskerommet. Men soverommet er verst! Jeg sliter...... Hahah seriøst, jeg løper raskt inn der for å hente klær, så rett ut igjen. ..... Jeg sover på rommet til datteren min, hun har familieseng (dobbel køyseng nede og enkel oppe)

nei, sliter heldivis ikke med d, tåler de fleste rom i huset, meeeeen middag tåler jeg ikke!! Så middagslaging blir d dåli av!!

Takler dårlig matlukt, da er det superpraktisk *not* med åpen løsing!
Klarer heller ikke bleielukt eller bæsj *brekkninger* Heldigvis brukes det bare nattbleie her på gullungen, men når han bæsjer da får jeg seriøst store problemer hvis mannen min ikke er tilgjengelig!

jeg takler ikke lukt av stekt mat, røyklukt, eller lukta av mannen når han røyker... enkelte parfymer eller bare generelt en ekkel tanke... slitsomt siden jeg er 15 uker...

Back
Topp